Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاءاله اکبری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهروندان سیستان و بلوچستان تا ۱۵ دی فرصت دارند تا با مراجعه به سایت saman.mrud.ir در شهرهای میرجاوه، دوست‌محمد، زهک، گشت، هیدوچ، زابل، بنجار، ادیمی، سوران، نوک‌آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان، جالق و شهر علی اکبر در این طرح ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اداره کل به منظور تسریع در ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان اقدام به تامین یکهزار و ۱۰۸ هکتار زمین نموده است.
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متأهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا را ازجمله شرایط واگذاری مسکن در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و افزود: برای بانوان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص بدون شرایط تاهل امکان ثبت‌نام وجود دارد.
وی اجرای هر چه سریع‌تر تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: به منظور سرعت بخشیدن به روند اجرای این طرح همزمان با ثبت‌نام، فرآیند بررسی و پالایش متقاضیان نیز در حال انجام‌ است بطوریکه افراد تایید شده پس از دریافت پیامک می‌توانند با مراجعه به ادارات پست شهر محل تقاضا اقدام به تکمیل مدارک خود کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان طرح اقدام ملی مسکن مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان طرح اقدام ملی مسکن مسکن سیستان و بلوچستان طرح اقدام ملی مسکن مسکن سیستان و بلوچستان نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان