Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد طی مراسم‌هایی که در شهرستان‌های میبد، بهاباد و اشکذر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد، سرپرستان فرمانداری‌های این شهرستان‌ها رسماً معارفه شدند.

«علی اکبر عزیزی» معاون استاندار در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میبد با بیان اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است، گفت: عمر خدمت کوتاه است بنابراین باید این فرصت را قدر دانسته و در خدمات شایسته ای به مردم ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از زحمات «حسین فلاح» فرماندار پیشین قدردانی و «سید جمال سجادی پور» به‌ عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان میبد معرفی شد.

عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بهاباد نیز جوانگرایی در انتصاب‌ها و انتخاب مدیران را از رویکردهای مهم دولت سیزدهم برای فعال‌سازی بدنه مدیریت دستگاه‌های اجرایی خواند.

وی افزود: انتظار از فرمانداران این است که با عدالت محوری در محیط کار و اعتماد به جوانان انقلابی، از توان و ظرفیت آنان در کارها استفاده کنند.

عزیزی تصریح کرد: توسعه نیافتگی شهرستان بهاباد نیاز به کار جهادگونه را دو چندان کرده است، بنابراین انتظار از فرماندار این است که وقت خود را صرف امور شهرستان و رسیدگی به مطالبات شهروندان کند و یکشنبه ها را به صورت ویژه برای مردم اختصاص داده و به مشکلات آنان رسیدگی کند .

در این مراسم از چهار سال زحمات «محمدمهدی خانی‌زاده» تجلیل و «علیرضا تیموری» به عنوان سرپرست فرمانداری بهاباد معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسمی دیگر در شهرستان اشکذر، از تلاش‌های شبانه‌روزی «هادی هادی‌نسب» در دوران تصدی مسئولیت فرمانداری شهرستان اشکذر، تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر، افزود: در این مراسم «روح‌الله ردائی» را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر منصوب و معرفی می‌کنیم.

 وی همچنین با اشاره به آگاهی و شناخت خود نسبت به شهرستان اشکذر، مردم این منطقه را متدیّن، معتقد، مذهبی، انقلابی، ولایتمدار و ایثارگر معرفی کرد و افزود: این مردم همچون مردم دیگر مناطق استان و کشور شایسته خدمت هستند و فردی که مسئولیتی را در این نظام بر عهده می‌گیرد باید با روحیه جهادی که از حاج قاسم سلیمانی به مدیران ما منتقل شده است، در همه میدان‌های جهاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی به مردم خدمت کند و به سهم خود بر عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران بیفزاید.

عزیزی همچنین به برخی از پارامترهای ضروری برای موفقیت و پیشرفت راهبردها و رسیدن به اهداف شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: برقراری نظم و امنیت یکی از این مقوله‌هاست و باید به صورت جدی به آن توجه شود و ارتباط و تعامل موجود در شورای تأمین شهرستان همچون گذشته تداوم داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار یزد افزود: برای پیشرفت جامعه باید سلامت را در اولویت قرار داد؛ تعلیم و تربیت و آموزش و فرهنگ را باید مدنظر قرار داد و به آموزش و پرورش و دانشگاه به صورت جدی توجه کرد.

یادآور می‌شود؛ طی حکمی از سوی «مهران فاطمی» استاندار یزد، «محمد علی صمیمی» نیز به سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان بافق منصوب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی تغییر فرمانداران معاون استاندار يزد میبد بهاباد شهرستان اشكذر يزد بافق یزد استانی شهرستانها فرمانداری شهرستان سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر استاندار یزد معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد