Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام تشکر یکی از بازیگران خوب ایرانی است. بهنام تشکر هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. بهنام تشکر هم اکنون متاهل است. در ادامه تصویری جدید از بهنام تشکر در پوستر سریال جزیره را مشاهده می‌کنید.

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر (زادهٔ ۴ بهمن ۱۳۵۵) بازیگر، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. تشکر حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ و ابتدا در تئاتر شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیشتر شهرت او به دلیل ایفای نقش «نیما افشار» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان است اما با حضور در مجموعه‌هایی مانند دزد و پلیس و دودکش به اوج شهرت خود دست پیدا کرد.

بهنام تشکر در ماشین شخصیش + عکس آغاز کار تلویزیونی بهنام تشکر

آقای تشکر با بازی در سریال مروارید سرخ وارد عرصه بازیگری شد و با بازی در نقش دکتر نیما در سریال ساختمان پزشکان اولین نقش جدی خودش را به نمایش گذاشت و توانست به شهرت زیادی برسد و هواداران زیادی را به خود جلب نماید، او در این سریال در کنار هومن برق نورد به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از عهده نقشش برآید. این مجموعه تلویزیونی توسط سروش صحت ساخته و در ماه رمضان سال 1390 روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و با استقبال خوب مردم روبرو شد.

بهنام تشکر با بدن ورزیده + عکس خانواده بهنام تشکر

بهنام تشکر در روستای کله سر از توابع شهرستان نمین در استان اردبیل به دنیا آمد و در همان دوران کودکی بخاطر شغل پدر به بندرانزلی مهاجرت کردند.

چهار برادر بنام های بهروز (مجری برنامه خانواده) ، بهرام (کارگردان تئاتر) ، امیر (فعال فضای مجازی و نوازنده) و بهزاد دارد.

هیکل ورزشی بهنام تشکر + عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بهنام تشکر بهنام تشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مهدی فرجی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: فصل پنجم این مجموعه یک کار کاملا جاده ای بود و به لحاظ تولیدی کار کردن با این شیوه کمتر اتفاق افتاده است.

وی درباره موضوعات فیلم نامه افزود: «نون خ» همیشه دغدعه گفتن مسایل و دغدغه های مردم را دارد مسایل مانند کولبرها، قاچاق دارو و بحث انرژی اتمی و کارکرد غیرنظامی این تکنولوژی.

فرجی گفت: مجموعه «نون خ» یک روالی دارد که از فصل یک بوده است تقریبا ما برای هر فصل این مجموعه سه یا چهار قصه نویسنده طراحی می‌کند و این قصه‌ها باهم چسبندگی دارد.

در «نون خ ۵» هم نویسنده جوری طراحی کرده که قصه ها پراکندگی نداشته باشد، با صنایع دستی شروع می‌کنیم که در کرمان می خواهیم در نمایشگاه شرکت کنیم، در آنجا با فردی روبه روی می شویم که می خواهد قاچاق پرنده کند به چابهار، در چابهار با ناخدایی آشنا می‌شویم که مشکلاتی برای ناخدا اتفاق می‌افتد و قصه ماهی خاویار در روستا پیدا می‌شود و در مسیر بازگشت روستا با مسدود شدن جاده و بحث جابجایی دارو‌ها مواجه می‌شویم، کلا قصه‌ها به هم کمک می‌کنند و چسبندگی دارد و احساس پراگندگی در قصه وجود ندارد.

وی درباره انتخاب بازیگران هم گفت: در هر منطقه ای که این مجموعه را کار می کردیم از بازیگران همان منطقه استفاده کردیم و این مجموعه باعث شد که خیلی از کسانی که استعداد بازیگری دارند شناخته شوند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از فصل های این مجموعه را دوست دارد گفت: فصل یک، سه و پنج را بیشتر دوست دارم، چون کمدی‌های، قصه‌ها و شخصیت‌های جذابتری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید