Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور نمایندگان خراسان رضوی به مصاف حریفان رفتند و تیم فرش‌آرا توانست با سرمربی جدیدش، قدرت بهادری، پیروز شود.

در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور تیم‌های چیپس کامل و فرش‌آرا در مشهد به مصاف حریفان خود رفتند.

روز شنبه، چهارم دی، چیپس کامل میزبان راگای تهران بود که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان جنگی تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین ۲ نیمه درگیری بین بازیکنان و مدیرعامل باشگاه راگا آغازگر حواشی عجیب این بازی بود، در ادامه این درگیری به نیمه دوم هم کشید، تیم راگا از زمین بازی خارج و باعث شد که این بازی با سوت داور نیمه تمام اعلام شود.

فرش‌آرا اما با هدایت قدرت بهادری به عنوان مربی‌ بازیکن توانست اولین دیدار دور برگشت لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد. این دیدار در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد و فرش‌آرا در نیمه اول از حریف عقب افتاد. در نیمه دوم هاشم فرج‌زاده و سینا ممبینی توانستند دروازه حریف را باز کنند و فرش‌آرا بازی اول دور برگشت را با پیروزی پشت سر گذاشت.

فرش‌آرا با این برد ۱۸ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت. تیم چیپس کامل هم باید برای واریز سه امتیاز بازی با راگا باید منتظر رای کمیته انضباطی بماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال قدرت بهادری فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم

سرمربی بوروسیا دورتموند تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تیم پاری سن ژرمن پذیرایی کرد.

دورتموند باوجود آنکه وضعیت خوبی در بوندسلیگا ندارد اما در ادامه نتایج درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا با یک گل پاری سن ژرمن را شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد.

به نوشته اسپورت، ادن ترزیچ در نشست خبری بعد از بازی گفت:بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به نظرم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. می دانستیم که کار سختی برابر تیم پرستاره و آماده پاری سن ژرمن داریم اما خوشبختانه اشتباه نکردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. یک گل به ثمر رساندیم اما می توانستیم گل های دیگری هم به ثمر رسانیم و اختلاف را بیشتر کنیم. البته پاری سن ژرمن هم می توانست به گل برسد و آنها هم فرصت های داشتند. به نظرم این نتیجه خوب است و با انگیزه بالایی پای به بازی برگشت خواهیم گذاشت. میزان دوندگی بازیکنان ما بیشتر از حریف بود و این در چنین بازی های ضروری است. برای صعود به ومبلی باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

سرمربی بوروسیا دورتموند در پایان گفت: همه آنچه در دیدار برگشت به آن نیاز داریم تساوی است. با یک تساوی به فینال صعود می کنیم البته باید تاکید کنم که در بازی برگشت هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. اکنون ما  با این پیروزی در شرایط بهتری  قرار داریم و امیدوارم در بازی برگشت هم بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

دیدار برگشت بین دورتموند و پاری سن ژرمن سه شنبه هفته آینده در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت