Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه فجر فارس از اجرای ۵۰ برنامه کلی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد که یکی از آنها تولید و توزیع ۱۰۰ کاشی منقش به تصویر سیدالشهدای مقاومت است. - اخبار استانها -

محمدجواد مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ما جوانان ایرانی به قطره قطره خون و بدن اربا اربا شده این سردار ایرانی قسم می‌خوریم که راهش را ادامه داده و پای این نظام و انقلاب بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم، در عرصه داخلی آثار و برکات زیادی داشت و عده زیادی هم پس از شهادت، وی را شناختند، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی شخصیتی بود که با شهادتش، پیام بزرگی را برای ایران، منطقه و حتی برای عرصه بین‌المللی داشت.

مختاری گفت: داغ حاج قاسم تا گرفتن انتقام سخت، همچنان تازه است و خون سردار دلها همیشه در حال جوشش است، به امید اینکه ما هم ادامه دهنده راه او و دیگر شهدا باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه فجر فارس با بیان اینکه حاج قاسم که در اوایل خدمت که مصادف با جنگ تحمیلی بود، تاثیرگذاری زیادی داشت و بعد از آن هم در سپاه قدس هم با برنامه‌های خاص خود، تاثیرگذاری خیلی خوبی داشتند، تصریح کرد: سردار شهید سپهبد سلیمانی، تربیت‌شده مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب بود و به معنای واقعی کلمه، فردی انقلابی و ذوب در انقلاب بود که صداقت، صمیمیت، اخلاص و اقتدار وی، زبانزد بود و امروز، وی را با این خصایص و مردمداری می‌شناسند. 

وی، داشتن منطق و در دل خطر رفتن بدون هیچ ابائی را از دیگر خصایص سردار دلها دانست و افزود: نه فقط در حوادث این روزها، که در دفاع مقدس و دیگر زمان‌ها هم همینطور بود و توأمان در میادین نظامی و سیاسی، حرف‌های تاثیرگذار می‌زد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه حاج قاسم اهل هیچ حزب سیاسی نبود و فقط انقلابی بود، ادامه داد: خط قرمز حاج قاسم، انقلاب بود و به معنای واقعی کلمه، فردی انقلابی و ذوب در ولایت بود. 

اخلاص، از دیگر خصوصیات این بزرگ مرد تاریخ است که مختاری به آن اشاره کرد و گفت: فرمانده‌ای جنگاور و دلاور بود که توانسته بود با تدبیر و شجاعت، در منطقه، و حتی فرامنطقه، شناخته شده و همه نقشه‌های نامشروع و تاثیرگذار آمریکا در منطقه غرب آسیا را خنثی کرد. 

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، به عنوان یک مشاور فعال و باتدبیر برای مردم سوریه، عراق و یمن بود و موضوع داعش با تدبیر وی ناکام ماند و نتوانستند خدشه‌ای به حرم حضرت زینب(س) وارد کنند.

‌ مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه فجر فارس با اشاره به خدمات و کمک‌های حاج قاسم در محور مقاومت و نیز لبنان، به کمک واقعی به حزب‌الله و مردم بیروت تاکید کرد و گفت: معنویت حاج قاسم وی را برجسته کرد و در تشییع جنازه وی چه در عراق و جه در ایران، به معنای واقعی کلمه، بر روی مردم تاثیرگذار باشد.

مختاری با تاکید بر اینکه تلاش ما این است که در راه حاج قاسم بمانیم و ادامه‌دهنده راه وی باشیم، گفت: امروز فرزندان و نسل ما، باید این روحیه حاج قاسم را بشناسند و نسل به نسل این اخلاق و روحیه به جوانان منتقل شود تا سلیمانی‌ها نسل به نسل تربیت شوند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

وی در ادامه، با بیان اینکه سازمان بسیج کارگری سپاه فجر فارس به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیش از 50برنامه کلی در سطح استان دارد، از این تعداد، 10 برنامه شاخص است، از جمله ارسال پیامک به مناسبت دومین سالروز شهادت این سردار بزرگ ایرانی فضاسازی، نصب بنر، برگزاری مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در سطح پایگاه‌های کارگری در سراسر استان، تهیه بیش از یکصد کاشی سالگرد حاج قاسم توسط کاشی حافظ زرقان، ساخت کلیپ، موشن‌گرافیک و برنامه‌هایی با آرم و لوگوی سازمان، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان بسیج کارگری فارس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلهاست که مسئول این سازمان از آن نام برد.

حضور "نیک‌زاد" در محل شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال 40 برنامه محوری در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان گلستان اجرا می‌شود

مختاری گفت: یکی از برنامه‌های خیلی شاخص ما، واگویی حاج قاسم است که در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، یک کارگر یا یک صنعتگر حرف دل خود را با حاج قاسم می‌زند؛ که عمدتا پیرامون موضوعات اخلاص، صداقت، موضوعات رفتاری، اقتدار، اقداماتش در جبهه مقاومت و شهادتش که بی‌نظیرترین حادثه تاریخ را رقم زد، می‌باشد.
اعزام فرمانده حوزه‌ها به کرمان در سالروز شهادت سردار سپهبد سلیمانی، نذر خون در واحد‌های صنعتی، و کمک مومنانه، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان بسیج کارگری است که وی از آن نام برد.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهادت حاج قاسم سلیمانی سالروز شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • گرامیداشت روز معلم
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود