Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز گسترش ساخت و ساز‌ها بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و همچنین برخی از جرایم مربوط به واگذاری‌های فاقد مجوز را از آسیب‌های جدی شهرستان ساوجبلاغ دانست و گفت: پرونده یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در دادسرای ساوجبلاغ مربوط به پیش فروش مسکن مهر از نمونه های واگذاری های بدون مجوز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این شرکت در حالی که برای ساخت ۵۶۰ واحد با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد طرف قرارداد بوده ولی بدون اینکه اختیار فروش حتی یک واحد را داشته باشد ۷۳۹ واحد را به مردم فروخته و حدود ۹۳ میلیارد تومان از مردم اخذ کرده است.

فاضلی هریکندی گفت: اگرچه ساخت و جهش در تولید مسکن نیاز کشور و استان البرز است ولی باید به موضوعات و مشکلات فعلی که در این شهرستان وجود دارد توجه شود تا در آینده از وقوع اتفاقات مشابه پیشگیری شود.

او به وضعیت عملکردی حوزه قضایی ساوجبلاغ اشاره کرد و افزود: با تلاش همکاران دادگستری ساوجبلاغ در دادسرا و دادگاه، حدود ۱۳ درصد از موجودی ابتدای سال این حوزه قضایی مختومه شده است ولی در زمینه پرونده‌های مسن و معوق نیازمند توجه ویژه هستیم برای اینکه حدود ۱۴ درصد از پرونده‌های مسن استان به این شهرستان تعلق دارد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر پرونده قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین از مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین ۳۷۹۸ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان وجود دارد، اظهارکرد: از ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در شهرستان فامنین ۳۱۰۹ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی در فامنین مقاوم‌سازی شده است، شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان را ۴۵ درصد دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سند مسکن روستایی در شهرستان فامنین صادر شده و امسال صدور ۱۰۰ سند روستایی هدفگذاری شده است.

فاضل با بیان اینکه شهرستان فامنین دارای ۶۲ روستاست، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در ۲۴ روستای شهرستان فامنین با ۲۳۰ میلیارد ریال بهسازی صورت گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ هزار تن آسفالت در ۷۰ هزار مترمربع از روستاهای شهرستان فامنین بکار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان