Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@07:47:21 GMT

رکورد رشد ۳۳ درصدی درآمد توسن در یکسال

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۰۰۳۴

رکورد رشد ۳۳ درصدی درآمد توسن در یکسال

مجموع درآمدهای توسن از ابتدای سال تا پایان آذر ماه سال جاری 4274 میلیارد ریال بوده كه در مقایسه با دوره مشابه قبلی رشد 33 درصدی داشته است.

بر این اساس «توسن» در آذر ماه، 1494 میلیارد ریال از محل فروش نرم افزار و خدمات پشتیبانی شناسایی كرده در حالی كه در دوره مشابه قبلی این رقم 1297 میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش درآمد های خدمات پشتیبانی با ثبت رقم 2691 میلیارد ریال رشد ۳۱ درصد نسبت به دوره مشابه قبلی داشته است.

همچنین درآمد حاصل از فروش نرم افزار توسن با ۳۷ درصد رشد نسبت به سال قبل به عدد 1582 میلیارد ریال رسیده است.

در مجموع 63 درصد از کل درآمدهای توسن حاصل خدمات پشتیبانی و 37 درصد از کل درآمدهای توسن حاصل فروش نرم افزار توسن بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی توسن ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز   فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.   این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.   پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.   شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.   پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین