Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علی اکبر صباغ مدیرعامل برق منطقه ای سمنان گفت: پیش از آغاز فصل سرما سوخت دوم نیروگاه‌های سمنان و شاهرود تامین شده تا در زمان افزایش مصرف گاز، کار نیروگاه‌ها مختل نشود.

وی با بیان اینکه فعلا در تامین برق خانگی و صنایع مشکلی در استان سمنان وجود ندارد از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز قطعی گاز و به تبع آن برق، برای مصرف بهینه گاز و برق برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف گاز قطعی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته

ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری گفت:سرقت از خطوط لوله مخابرات همیشه معضل اصلی بوده است ولی خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۳میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند