Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: منظور توسعه زمینه همکاری‌های مشترک، بهره مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه، با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات مؤثر و کارآمد در جهت ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه اسلامی، کاهش فقر و نابرابری، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های هدف تفاهم نامه همکاری این نهاد با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع این تفاهم نامه همکاری و هم افزایی لازم جهت ایجاد بستر‌های مناسب برای ارتقای وضعیت سلامت و مراقبت مادران باردار و کودکان بی بضاعت برابر ضوابط امداد است.

پرپنچی بیان کرد: ارائه خدمات موثر در راستای ارتقای سلامت و مراقبت از مادران باردار و کودکان بی بضاعت و نیازمند برابر ضوابط امداد از اهداف امضای این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مفاد این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: معرفی مادران باردار بی بضاعت نیازمند مراقبت و دریافت خدمات اعم از سونوگرافی، آزمایشگاه، آزمایش‌های غربالگری، ویزیت متخصصان، دارو‌های مورد نیاز با تأیید معاونت بهداشت، بستری در بیمارستان، معرفی کودکان بی بضاعت نیازمند دریافت خدمات تشخیصی، درمانی، تخصصی و بستری، استقرار صندوق‌های جمع آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد در حوزه تحت پوشش، ارائه مستندات و آمار لازم به کمیته امداد در خصوص هزینه کرد خیرات و صدقات، صدور معرفی نامه‌های مادران باردار و کودکان بی بضاعت جهت ارجاع به کمیته امداد، ارائه گزارش‌های سالانه در خصوص نحوه هزینه کرد و خدمات ارائه شده به بیماران بی بضاعت، به کمیته امداد از مفاد این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد: تأمین تمام و یا قسمتی از هزینه خدمات تشخیصی، درمانی و تخصصی اعم از سونوگرافی، آزمایشگاه، انجام آزمایش‌های غربالگری، هزینه ویزیت متخصصان، تأمین دارو‌های مورد نیاز با تأیید معاونت بهداشت، بستری در بیمارستان و هتلینگ و... برای مادران باردار و کودکان بی بضاعت براساس ضوابط امداد نیز از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

پرپنچی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در هشت ماده و به مدت یک سال ادامه دارد و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مادران باردار تفاهم نامه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل