Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک معتقد است در مورد خرید بازیکن واکسن نزده باید ملاحظاتی جدی در تمام باشگاه ها صورت بگیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، چند روز پیش بود که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اعلام کرد که از خرید بازیکنانی که از واکسن زدن خودداری کرده اند منصرف شده است چرا که این بازیکنان برای سلامتی سایر بازیکنان خطرساز هستند و حالا رالف رانگنیک، مربی موقت باشگاه منچستریونایتد نیز می گوید با نظر کلوپ موافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی آلمانی شیاطین سرخ در این باره گفت:

بله به نظرم باید در این مورد ملاحظاتی صورت بگیرد و کاملا درک می کنم چرا یورگن چنین حرفی زده است. نکته مهم این است که آیا می خواهید بازیکنی را بگیرید و ریسک این موضوع را قبول کنید که او در دسترس نباشد یا نه. این موضوعی است که باشگاه باید کاملا جدی روی آن فکر کند. اگر بازیکنی را بخرید که از همان روز اول بدانید واکسن نزده است، باید آگاه باشید که شاید نتوانید از او استفاده کنید. نه تنها برای ۱۰ روز بلکه این موضوع می تواند در دوران همه گیری دائما اتفاق بیافتد.

 رانگنیک در صحبت های خود کیمیش بازیکن بایرن مونیخ را مثال زد که اعتراف کرده از واکسن نزدن پشیمان است. کیمیش از نوامبر بازی نکرده است و به نظر نمی رسد دیگر در سال جاری در میادین دیده شود. رانگنیک در این باره گفت:

کافی است نگاهی به شرایط یوسوا کیمیش بیاندازید که در آغاز در مورد واکسن زدن شک داشت و فکر می کنم اندکی بعد فهمید که واکسن زدن ایده خوبی است. او کرونا گرفت و ریه هایش نیز درگیر شده است. امیدوارم بعد از کریسمس با قدرت به مسابقات برگردد. با وجود این که هر کس باید اراده آزاد داشته باشد اما به نظرم در فوتبال به خصوص در این سطح باید بازیکنان را قانع کنیم واکسن بزنند. صادقانه بگویم نمی دانم کدام بازیکنان تیمم دو یا سه دوز واکسن زده اند. فقط تیم پزشکی باشگاه می تواند به این سوال جواب دهد اما می دانم که میانگین بازیکنان واکسن زده ما بالاتر از میانگین لیگ برتر است.

مربی منچستریونایتد در ادامه گفت:

این قانون است که بازیکنان در صورت تماس با فرد کرونایی هم باید ۱۰ روز قرنطینه شوند و همان طور که گفتم این موضوع می تواند چندین بار در طول فصل پیش بیاید و همین باید باعث شود بازیکنان بخواهند واکسن بزنند. در نهایت این تصمیمی است که هر باشگاه باید مستقلا بگیرد و بهترین راه حل را پیدا کند. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم