Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بصیرت و دومین سالگرد سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این سازمان را تشریح کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی به اتفاقات مختلفی که از ابتدای انقلاب تاکنون به وقوع پیوسته و اظهار داشت:در روزهای گذشته بیانات امام را مرور کردم که ایشان به مناسبت ششمین سالگرد پیروزی انقلاب در بیانیه ای فرمودند که انقلاب اسلامی مناسبت غرب و شرق را با مشکل مواجه کرد، انقلاب اسلامی بدون اتکا به شرق و غرب به وقوع پیوست و پیروز شد؛ همه تصور می‌کردند انقلاب نوپا بدن اتکا به غرب و شرق نمی تواند تدوام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به استبداد و استکبار بود تصریح کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی انواع دسیسه‌ها از حوادث خیابانی _در اوایل انقلاب_ تا تقویت جریان خلق توده و خلق عرب تا کمونیستها، جنگ هشت ساله و جریان های ضد انقلاب و ... را به راه انداخته اما توفیق نداشته پس تاکتیک خود را تغییر داده و جنگ نرم را برای تغییر مردم و تهی کردن نظام اسلامی از ارزش و اسلام و نفوذ در مدیران آغاز کردند؛ به ارتحال امام امید بستند و برنامه ده ساله را برنامه ریزی کرده و غائله ۷۸ را ایجاد کردند که این غائله با حضور مردم خنثی شد.

 وی افزود: دشمنان برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ده ساله دیگری را برنامه ریزی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی با اشاره به حماسه نهم دی تصریح کرد: دشمنان با همراهی از سوی افراد پیاده شده از قطار انقلاب برنامه ریزی کرده و در آن سالها برای اولین بار در تبلیغات انتخاباتی از رنگ هم استفاده شد و تغییر جهت داد.

وی افزود: در دوره انتخابات سال ۸۸ معتقدم دشمن با تابلوی خودی و با استفاده از افرادی که اسم یار امام داشتند با مدل انقلاب مخملی و ایجاد فضای فتنه آلود که تشخیص حق از باطل متشکل بود به میدان آمد؛ در همان روزها شعارهای ساختارشکنانه را شاهد بودیم و دیدیم که قبل از شمارش آرا اعلام پیروزی کرده و بعد از اینکه رای نیاوردند نظام را به تقلب در انتخابات متهم کردند اما نظام خویشتنداری کرد و حوصله به خرج داد تا مردم صف خود را از آنها جدا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی اعلام کرد: مراسم نهم دی بدون برنامه ریزی و خودجوش از سوی مردم شکل گرفت، مردم هر جا به میدان آمدند خودشان مدیریت کردند؛ در آن روز کیلومتر ها جمعیت موج می زد و حماسه نهم دی همه فتنه گران را شست و از بین برد و بر همه دشمنان داخلی و خارجی پیروز شد و در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: نهم دی دارای دو ویژگی  است یکی حضور مردم که تعیین کننده است و دوم بروز و ظهور ایمان و عشق مردم به رهبری و نظام بود. 

ادیانی افزود: ملت همیشه به وظیفه خود خوب عمل کرده و آنها که خوب عمل نکردند مسئولان هستند و مسئولان نتوانستند به وظایف خود عمل کنند. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی درباره شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی قهرمان ملی، منطقه‌ای و جهانی است، شهید سلیمانی یک مکتب است و زنده نگهداشتن یاد شهید سلیمانی زنده نگهداشتن مکتب بوده و انتظامی خود را از این توفیق بزرگ محروم نکرده چرا که نام و مکتب شهید سلیمانی تاثیر مثبتی در شتاب بخشیدن انتظامی برای حرکت رو به جلو خواهد داشت. 

وی ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی سازمان اداری نیست  بلکه کار روحانی در سازمان عقیدتی دعوت به خیر است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در ادامه به مبحث معیشت کارکنان انتظامی اشاره و تصریح کرد: بخشی از حقوق پرسنل انتظامی پایین است، باید مسکن سازمان بسازیم؛ در این راستا باید برای ۷۵ درصد پرسنل خانه سازمانی در نزدیک ترین نقطه محل خدمت ساخته شود که از این آمار فقط ۷ درصد خانه سازمانی احداث شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی ادامه داد؛یکی از اولویت ها در سال آینده رسیدگی به طرح مسکن سازی برای پرسنل در قرارگاه مسکن فرماندهی انتظامی است.

حجت الاسلام ادیانی در پاسخ به سوالی در این خصوص که آیا محدودیتی برای حضور پرسنل انتظامی در فضای مجازی وجود دارد یا نه؛ گفت: کارکنان برای استفاده از فضای مجازی برابر آیین نامه ستاد کل مجاز به حضور در فضای مجازی هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عقیدتی سیاسی سردار سلیمانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی انقلاب اسلامی حجت الاسلام شهید سلیمانی برنامه ریزی نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم. فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

کد خبر 6097586

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری