Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:19:06 GMT

روتختی عروس چه رنگی بخرم؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۰۴۳۶

روتختی عروس چه رنگی بخرم؟

اغلب نوعروسان در خرید وسایل و لوازم اتاق خواب با هیجان و کمی سردرگمی همراه هستند. پیروی از یک تم رنگی خاص به خصوص برای اتاق خواب بسیار مهم است چون رنگ‌ها در خلق و خوی ما انسان‌ها بسیار تاثیر‌گذار هستند. اگر در بین رنگ‌های وسایلی که در اتاق خواب دارید هماهنگی خاصی نباشد به زودی از آن‌ها خسته می‌شوید. به همین دلیل باید به انتخاب رنگ‌ها حساس باشید و باتوجه به رنگ لوازم اتاق خوابتان، روتختی مناسبی را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این توضیحات روتختی عروس چه رنگی بخریم؟ 

روتختی عروس را باید باتوجه به دکوراسیون اتاق خواب تهیه کرد!

قبل از هر چیز، رنگ لوازم و سرویس خواب خود را بررسی کنید. رنگ روتختی که تهیه می‌کنید باید همسو با تم رنگی اتاق خواب و تکمیل‌کننده آن‌ باشد. سلیقه و علاقه خود را در اولویت بگذارید. برای مثال اگر سرویس خواب شما آبی رنگ است برای هماهنگی بیشتر روتختی سفید را انتخاب کنید.

رنگ سفید با همه رنگ‌ها هماهنگی خاصی دارد و فضای اتاق را نیز بزرگ‌تر نشان می‌دهد. ترکیب رنگ‌های تیره و روشن به‌عنوان مکملی برای هم، جلوه زیبایی را در اتاق خواب به نمایش می‌گذارند. انتخاب روتختی عروس کمی چالش برانگیز است؛ برای اینکه سریع‌تر به انتخاب برسید بهتر است روتختی عروس را بر اساس رنگ سرویس خواب خود خریداری کنید.

برای خرید روتختی عروس با رنگ مناسب از طراح دکوراسیون مشاوره بگیرید!

انتخاب رنگ روتختی عروس برای همه آسان نیست. برخی از ما انسان‌ها حتی به درستی نمی‌دانیم که رنگ‌های مورد علاقه ما کدام‌اند. به همین دلیل اگر شما هم برای انتخاب روتختی عروس با مشکلی اساسی مواجه شده‌اید، نگران نباشید! از متخصصان طراحی دکوراسیون مشاوره بگیرید. برای این کار می‌توانید عکسی از لوازم و اتاق خواب را برای طراح دکوراسیون ارسال کنید تا در انتخاب رنگ روتختی شما را راهنمایی کند.

نوعروسان برای شروع یک زندگی جدید انگیزه و انرژی خاصی دارند. به همین دلیل با مشاوره گرفتن از یک طراح دکوراسیون می‌توانند یک هماهنگی بسیار جذاب در اتاق خواب و پذیرایی خود داشته باشند. گاهی با اضافه کردن یک رومیزی شیک و جدید می‌توانید فضای دکوراسیون را بهبود ببخشید و اتاق خواب و پذیرایی را زیباتر از قبل در اختیار داشته باشید.

با روتختی کرم طلایی جذابیت خاصی به اتاق خوابتان ببخشید!

رنگ روتختی از آن رو مهم بوده که در جلوه اتاق خواب بسیار تاثیر‌گذار است. رنگ زرد و طلایی از رنگ‌های گرم و بسیار جذابی هستند که طرفداران زیادی دارند. روتختی کرم طلایی با دیوار‌های نقره‌ای و توسی هماهنگی خاصی دارد و اتاق خواب شما را شیک و بی‌نظیر می‌کند. به همین دلیل حتی اگر سرویس خوابتان را به رنگ طلایی تهیه کرده‌اید، روتختی کرم طلایی می‌تواند تکمیل‌کننده بسیار زیبایی برای اتاق خوابتان باشد.

در حالت کلی سلیقه شما مهم‌تر از هر چیزی بوده و بهتر است که در انتخاب روتختی عروس با همسر خود نیز مشورت کنید. ممکن است کسی روتختی دخترانه فانتزی را که رنگ‌های بسیار شادی دارند به مدل‌های دیگر ترجیح بدهد. باخودتان صادق باشید، اگر روتختی‌های فانتزی یا اسپرت به شما حس بهتری می‌دهند حتماً آن را انتخاب کنید.  

روتختی عروس تک رنگ یا طرحدار، کدام بهتر است؟

روتختی تک رنگ حس یک فضای آرام را به اتاق خواب می‌بخشد. اگر می‌خواهید اتاق خوابی یکدست داشته باشید روتختی عروس تک رنگ شما را به هدف‌تان می‌رساند. در این حالت بهتر است که از رنگ‌های اصلی استفاده کنید. اما روتختی عروس طرحدار نیز مزایای خاص خودش را دارد. انتخاب روتختی طرحدار به شما این امکان را ‌می‌دهد که راحت‌تر بتوانید رنگ آن را با سایر لوازم اتاق خواب‌تان هماهنگ و ست کنید. روتختی‌های طرحدار ممکن است در طولانی مدت خسته‌کننده باشد یا سریع‌تر از مد بیوفتند! به همین دلیل برای جلوه و نمای بهتر فضای اتاق خواب حتماً از رنگ‌های ساده نیز استفاده تا تم رنگ خاصی را ایجاد کنید.

بهترین رنگ برای روتختی از نظر روانشناسی؛ از ترکیب رنگ‌های سفید، سبز و آبی استفاده کنید!

رنگ آبی، سبز و سفید بسیار آرامبخش هستند. در اتاق خوابتان از ترکیب رنگ‌های سفید، سبز و آبی استفاده کنید که هم جذاب و زیبا هستند و هم حس آرامش‌بخشی را برای شما فراهم می‌آورند. به همین دلیل نباید از هر رنگی به خصوص در اتاق خواب استفاده کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب دقیق‌تر رنگ روتختی، از مدل ست روتختی و پرده استفاده کنید. در این حالت هماهنگی و همسویی رنگ‌ها در اتاق خوابتان در نهایت هماهنگی با هم خواهد بود.

رنگ قرمز یا ترکیبی از زرد و سیاه استرس‌زا هستند و خواب را با آشفتگی همراه می‌کنند. به همین دلیل اگر می‌خواهید در اولین اتاق خواب زندگی مشترک‌تان خوابی آرام و باکیفیت داشته باشید علاوه‌بر جنس باکیفیت و مرغوب از روتختی رنگ روشن استفاده کنید!

خرید روتختی عروس با بهترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی صفاهوم

در این مقاله انواع روتختی عروس را با رنگ‌های مختلف بررسی کردیم. اگر در انتخاب رنگ‌ها چالشی دارید و به راحتی به نتیجه نمی‌رسید از همین ابتدا از یک متخصص طراح دکوراسیون مشاوره بگیرید. معمولاً روتختی را باتوجه به رنگ دیوار، فرش، لوازم اتاق و سرویس خواب انتخاب می‌کنند. برای اینکه در اتاق خواب از یک تم رنگی خاصی استفاده کنید حتماً باید به رنگ سایر لوازم خود توجه ویژه داشته باشید و روتختی عروس را بر اساس آن‌ها تهیه کنید.

صفاهوم بهترین عرضه‌کننده انواع ملزومات منزل در حوزه کالای خواب، کالای حمام و جهیزیه عروس در ایران است. برای تهیه روتختی آماده عروس می‌توانید از میان مدل‌های مختلف موجود در فروشگاه صفاهوم موجود است، بهترین رنگ و مدل روتختی را انتخاب کنید. اگر برای تهیه روتختی عروس سوالی دارید با کارشناسان صفاهوم به شماره تلفن 32230196-031 تماس بگیرید. کارشناسان فروش صفاهوم آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی دکوراسیون اتاق خواب رپرتاژ آگهی ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی طراح دکوراسیون انتخاب روتختی استفاده کنید اتاق خوابتان اتاق خواب همین دلیل داشته باشید لوازم اتاق رنگ روتختی انتخاب رنگ سرویس خواب رنگ ها تم رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز

به گزارش "ورزش‌ سه"، صحبت‌های توهین آمیز این فرد در جایگاه هواداران سپاهان به شدت در فضای مجازی دست به دست شد و درنهایت منجر به عذرخواهی او گردید. 
صادق میرصالحیان در شرایطی که فضای مجازی پس از ویدیوی دوم و عذرخواهی این مرد علیه باشگاه سپاهان شده، یک استوری منتشر کرده و توضیحات مهمی ارائه کرده است. میرصالحیان می‌گوید او اصفهانی نیست و البته نسبت به این موضوع که چرا فضای جامعه هواداری فوتبال و رسانه‌ها به سایر ویدیوهای توهین آمیز نمی‌پردازد، گلایه دارد.  

توضیحات مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شرح زیر بیان شده است:

۱- این شخص لیدر باشگاه نیست؛ اصفهانی هم نیست.
۲- این شخص بازداشت نشده اما قطعا خود باشگاه سپاهان با چنین رفتاری برخورد می‌کند؛ کاری که هرگز از باشگاه دیگر ندیده‌ایم و نخواهیم دید.
۳- این رفتار و هر رفتار مشابه از هر شخصی با هر رنگی قطعا محکوم است.
۴- چندین فیلم از فحاشی هواداران مرد و زن منتسب به تیم میزبان خطاب به سپاهان و بازیکنانش بیرون آمده که رسانه‌های رنگی آن را منتشر نمی‌کنند. اما قطعا سپاهان پیگیری خواهد کرد.
۵- گویا رگ غیرت بعضی‌ها فقط در برخی موارد بیرون می‌زند. البته مسئله شما غیرت نیست، به‌هر‌حال لحظات حساسی‌ است...

دیگر خبرها

  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • جدل جالب المیرا شریفی‌مقدم با روانشناس بر سر کار کردن عروس در خانه مادرشوهر + ویدئو
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی (عکس)