Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@03:28:24 GMT

ملکه بریتانیا تهدید به مرگ شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۰۴۴۵

ملکه بریتانیا تهدید به مرگ شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

جوان 19 ساله ای که در ویدئویی آنلاین تهدید کرده بود ملکه بریتانیا را خواهد کشت دستگیر شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی استار، جوان 19 ساله در حالیکه یک کمان فولادی در دست داشت تهدید کردکه ملکه را برای انتقام از قتل عام "امریتسار "‌در سال 1919میلادی ترور خواهد کرد .
در فیلم این جوان به طور کامل صورت خود را پوشانده و تلاش می کند تا هویت خود را پنهان نگه دارد اما کارآگاهان انگلیسی او را جوانی 19 ساله اهل "ساوتهمپتون" معرفی کرده اند که در روز کریسمس بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قتل عام "امریتسار" کشتار جلیان‌والا باغ در تاریخ ۱۳ آوریل ۱۹۱۹ میلادی، و در پی سرپیچی مردم شهر امریتسار ایالت پنجاب در شمال غربی هند از قانون منع تجمع رایج بریتانیا اتفاق افتاد. این واقعه یکی از خونین‌ترین وقایع دوران استعمار امپراتوری بریتانیا بر شبه‌قاره هند بود.
در واکنش به سرپیچی از قانون منع تجمع بیش از چهار نفر، ژنرال ارتش بریتانیا، رجینالد دایر، به همراهی ۶۵ سرباز گورخا و ۲۵ سرباز بلوچ، باغ جلیان‌والا را محاصره کرده و بدون اخطار قبلی صدها تجمع‌کننده را به گلوله بست. در آن زمان نایب‌السلطنه هند رقم کشته‌شدگان را ۳۷۹ نفر و تعداد زخمی‌ها را ۱۱۰۰ نفر اعلام کرد.
تهدید این جوان 19 ساله در اسنپ چت به صورت آنلاین منتشر شده است. این جوان که برای دوستانش به نام "جاس" شناخته می شود، از فیلتری برای تحریف صدایش استفاده کرد و یک هودی و ماسک آزاردهنده پوشید - لباسی که تصور می شود از جنگ ستارگان الهام گرفته شده است.
او می گوید: متاسفم. برای کاری که انجام دادم و کاری که انجام خواهم داد متاسفم. من برای ترور الیزابت، ملکه خانواده سلطنتی تلاش خواهم کرد. این انتقام برای کسانی است که در کشتار جالیانوالا باغ در سال 1919 جان باختند.
این همچنین انتقام کسانی است که به خاطر نژادشان کشته، تحقیر و تبعیض شده اند. من یک سیک هندی هستم، یک سیت. نام من جاسوانت سینگ چایل بود، نام من دارث جونز است.
سیث ممکن است اشاره ای به شخصیت های شرور اصلی در جنگ ستارگان باشد در حالی که دارث جونز ممکن است به جیمز ارل جونز که صداپیشگی دارث ویدر را بر عهده داشته باشد. تصویر قاب شده ای از شخصیت دارث مالگوس از جنگ ستارگان در پس زمینه کلیپ باشد.
این جوان در کنار این ویدیو پیامی نیز در اسنپ چت ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: «از همه کسانی که به آنها ظلم کرده یا به آنها دروغ گفته‌ام عذرخواهی می کنم.اگر این پیام را دریافت کرده اید، مرگ من نزدیک است. لطفاً این را با هر کسی به اشتراک بگذارید و در صورت امکان و علاقه به اخبار عمومی ارسال کنید.
مظنون که پلیس هنوز نامی از او نبرده است، کمی بعد از ساعت 8:30 صبح دیروز پس از مشاهده  فیلم های دوربین مدار بسته در حال پرسه زدن در یک باغ و بالا رفتن از دیوار بیرونیباغ  دستگیر شده است.

سخنگوی اسکاتلندیارد گفت: پس از دستگیری این مرد، کارآگاهان در حال ارزیابی محتوای یک ویدئو هستند.

انتهای پیام/

--- مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

قتل ملکه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: 19 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!

‏علی‌اکبر رائفی‌پور در فضای مجازی نوشت:

« در هفته گذشته دیدیم هرچه به دور دوم انتخابات نزدیک‌تر‌ می‌شویم، کثافت‌کاری‌ها، دروغ‌ها و تهمت‌های بازندگان دور اول انتخابات بیشتر شده است.

‏ما خودمان را ملزم به رعایت فرمایشات رهبر انقلاب می‌دانیم اما چنانچه بخواهند به رای مردم توهین کرده یا آن را نادیده گرفته و رقابت انتخاباتی سالم و پر نشاط را به حاشیه بکشانند، متناسب با میزان بی‌اخلاقی‌شان سیلی جانانه خواهند خورد.

‏البته که آن‌ها بهتر می‌دانند بنده اهل تهدید پوچ نیستم! »

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است