Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@12:29:45 GMT

همکاری جدید تلویزیون‌های ایکس ویژن و فیلیمو

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۰۴۹۰

همکاری جدید تلویزیون‌های ایکس ویژن و فیلیمو

آفتاب‌‌نیوز :

تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن با نصب پیش فرض اپلیکشن‌های پرکاربرد، کار را برای مخاطبان خود بسیار راحتتر و لذت بخش‌تر کرده است. خبر خوب برای کسانی که قصد خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن را دارند این است که می‌توانند کارت اشتراک رایگان یکساله فیلیمو هم به عنوان هدیه داشته باشند. قطعا دسترسی رایگان یکساله به آرشیو ۵۵ هزارتایی فیلم و سریال‌های فیلیمو می‌تواند برای اغلب ما جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه دریافت و فعالسازی کد فیلیمو اطلاعات بیشتر بدانید.

در تازه‌ترین همکاری ایکس‌ویژن و فیلیمو، خریداران تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن، یک سال اشتراک رایگان فیلیمو دریافت خواهند کرد. فیلیمو بزرگترین و به‌روزترین پلتفرم ویدئو درخواستی (VOD) ایران است و با داشتن بیش از ۵۵ هزار عنوان فیلم، سریال و انیمشن ایرانی و خارجی که از طریق وب‌سایت، اپلیکشن اندروید و IOS، اندروید TV و اندروید باکس در دسترس مخاطبان است.

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن مجهز به سیستم عامل اندروید علاوه بر ارائه محیطی جذاب و کاربرپسند با نصب پیش فرض اپلیکیشن فیلیمو، دسترسی به دنیایی از فیلم و سریال را به راحتی فراهم کرده است. این تلویزیون‌ها با وضوح تصویر ۴ K ULTRA HD و FULL HD و برخورداری از پنل IPS، کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و کاربران می‌توانند از تماشای به‌روزترین فیلم‌ها و سریال‌ها با کیفیت بالا لذت ببرند. دسترسی به آرشیوی کامل از سریال‌های جدید و به روز ایرانی مثل جزیره و نیسان آبی تا فیلم و سریال‌های جدید خارجی مثل سریال بازی مرکب و خانه کاغذی همگی در پلتفرم فیلیمو قابل تماشا هستند.

در این جشنواره از ۲۵ آذر تا ۲۵ بهمن ما ۱۴۰۰، با خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن و نصب آن، کارت اشتراک یک ساله رایگان فیلیمو دریافت خواهید کرد. فقط توجه داشته باشید تلویزیون حتما باید توسط کارشناسان مجاز خدمات پس از فروش مادیران نصب شود. پس از نصب دستگاه یک پیامک حاوی کد اشتراک به کاربر ارسال می‌گردد و با ورود به اپلیکشین فیلیمو و یا با مراجعه به سایت ایکس ویژن می‌توانید کد اشتراک فیلیمو را فعال کرده و از تماشای دنیایی از فیلم و سریال لذت ببرید. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند دارید این فرصت استثنائی را از دست ندهید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیلیمو تلویزیون ایکس ویژن تبلیغات هوشمند ایکس ویژن فیلم و سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»