Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فاصله امتیاز بین تیم‌ها بسیار کم است و با توجه به نتایج اخیر خود را برای رسیدن به نیمه بالای جدول آماده کردیم.

عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل فجر سپاسی در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر یک بازی دیگر را هم بردیم که اتفاقاً بازی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تمام بازی‌های لیگ سخت است، اما این بازی به دلیل انگیزه‌های دو تیم سخت‌تر بود. فجر نتایج بدی نگرفته بود و برای کسب امتیاز از ما به میدان آمد، اما ما نمی‌خواستیم در خانه ببازیم و از موقعیت‌ها استفاده کرده و برنده شدیم. با نتیجه‌ای که از این بازی گرفتیم وضعیت تیم بهتر شد.

وی در مورد گلزنی‌اش در این بازی گفت: تمام بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و وظیفه من هم گلزنی است. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و بتوانم در بازی‌های پیش رو هم برای تیمم گلزنی کنم. هدف ما خروج از شرایط فعلی است. با توجه به دو پیروزی اخیر بسیار امیدواریم به شرایط خوبی رسیده و خود را در جدول بالا بکشیم. از نظر فنی پتانسیل خوبی داریم و امیدواریم به اهدافمان برسیم. فاصله تیم‌ها در جدول بسیار کم است و با یکی دو برد می‌توانیم خود را به نیمه بالایی جدول برسانیم.

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در مورد بازی هفته بعد مقابل نساجی تصریح کرد: گفته می‌شود قرار است بازی در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود. از این بابت خیلی خوشحالیم، چون چیز خوبی از زمین سازی نشنیدیم. البته بازی در نقش جهان برای نساجی هم خوب است چرا که تیم خوبی دارند و روی زمینِ مناسب بهتر بازی می‌کنند. حتما شرایط در ساری برایشان خیلی سخت بوده است که تصمیم گرفتند سختی سفر به اصفهان را به جان بخرند. از این رو خود را آماده سفر به اصفهان و بازی خوب مقابل این حریف قدرتمند می‌کنیم. هر چه باشد نقش جهان زمین خوبی دارد و بهتر از ساری است.

میرجوان در پایان با اشاره به برخی اشتباهات داوری در بازی‌های نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: لیگ ما به کمک داور ویدیویی احتیاج دارد چون در برخی بازی‌ها اتفاقاتی رقم می‌خورد که واقعا تاثیرگذار است. پیش از این پشت دروازه هم داور می‌گذاشتند، اما حالا این داوران را هم حذف کردند. نمی‌خواهم به داوران خرده بگیرم و می‌دانم این اشتباهات سهوی است، اما لازم است دقت بیشتری شود تا شاید به این شکل اشتباهات کمتر شده و یا حداقل در نتیجه بازی تاثیر نگذارد.

بیشتر بخوانید: آی تی سی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس صادر شد

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان عماد میرجوان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان عماد میرجوان نفت مسجدسلیمان نقش جهان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فرداشب باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود.

لئون گورتسکا از اینکه تیمش در بازی رفت میزبان باشدژ کمی ناراضی است اما به نوعی کری خوانده و گفته اینکه قرار است در سانتیاگو برنابئو به دنبال صعود باشند، جذاب است.

گورتسکا در آستانه بازی مقابل رئال مادرید در مصاحبه با کیکر به سوالات مختلفی پاسخ داد.

قراردادت در سال 2026 به پایان می‌رسد. آیا با مکس ایبرل صحبت کرده‌ای؟

البته. اما این عمدتا به آینده من مربوط نمی‌شد. او فقط می‌خواست مطلع شود و نظرم را در مورد موضوعات خاصی پرسید. برای همه واضح است که من تا سال 2026 قرارداد دارم و در بایرن احساس راحتی می‌کنم.

اهمیت مربی جدید در تصمیم برای ادامه کار؟

البته مربی هم حرفی برای گفتن دارد. سؤال از بازیکنان یا در نظر گرفتن آنچه می‌خواهند انجام دهند، مشروع است. این طبیعی است.

فرم فعلی؟

احساس بسیار خوبی دارم. از نظر بدنی بسیار خوب و بسیار باثباتم. در واقع هرگز در حرفه‌ام این ثبات را احساس نکرده‌ام. همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در زمین نشان دهم.

صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟

واقعاً قبل از بازی با آرسنال تحت فشار زیادی بودیم. چنین احساسی داشتم: خوب، در حال حاضر چیزی در اینجا اتفاق می‌افتد. بعد از بازی می توان گفت که یک چیز مثبت ظاهر شد. در آن زمان بود که می‌توانستید متوجه شوید تیم چه توانایی‌هایی دارد و ما می‌توانیم چه عملکردی داشته باشیم.

بازی با رئال مادرید؟

حیف است که اولین بازی را در خانه انجام می‌دهیم. اما صعود در برنابئو به نظرم خاص خواهد بود، هیچ شکی در این مورد ندارم. برای این کار باید تمام توان‌‌مان را به کار بگیریم، مطمئناً کار آسانی نخواهد بود. همه این‌ها به جزئیات کوچک بستگی دارد.

شانس دعوت به تیم ملی برای یورو؟

بسیار با انگیزه‌ام، می‌خواهم مانند اخیراً با بازی‌های درخشان همه را تحت تاثیر قرار دهم و هر نقشی که یولیان ناگلزمان برای من در نظر دارد را بازی می‌کنم. با هم می‌توانیم به دستاوردهای زیادی برسیم، من به این اطمینان دارم.کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم

دیگر خبرها

  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS