Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدحسن باقری شکیب» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد و افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: در ساعت های بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری شکیب تاکید کرد: از روز چهارشنبه موج ضعیفی از آسمان استان همدان گذر و به صورت بارش باران و ریزش پراکنده برف فعالیت می کند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: اسدآباد و بهار با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند با ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر، به ترتیب بیشترین و سردترین دمای هوای استان همدان را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

وی اظهار داشت: کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت هشت درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی همدان تغییرات آب و هوا شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا شهر همدان تغییرات آب و هوا شهر همدان درجه سانتیگراد استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان امروز استان صاف و شرایط جوی پایدار است که گاهی در ساعات بعدازظهر با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط جوی پایدار کماکان تا چهارشنبه هفته جاری در استان مستقر خواهد شد.

رحمن‌نیا با اشاره به افزایش دمای هوای این استان طی روزهای آینده، ادامه داد: این روند افزایشی دمای هوا تدریجی خواهد بود.

او اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد زنجان با دمای منفی سه درجه سردترین و گیلوان طارم با ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است