Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سلطانی ظهر دو شنبه در جلسه هماهنگی دهه بصیرت که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمومنین، اظهار کرد: اگر کسی ضمن داشتن شرایط جهاد، در جنگ شرکت نکند طبق گفته معصومان مؤمن نبوده و با نفاق از دنیا خواهد رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: لذا یکی از ارزش‌های مؤمن واقعی دفاع و جهاد در مقابل دشمنان و مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی نیز دفاع مقدس است که مصداق کامل و بارز مبارزه با ظالمان و استکبارستیزی بود.

سلطانی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت قاسم سلیمانی، گفت: هزاران قاسم سلیمانی از خون ایشان به پا خواستند که انتقام خون این شهید را خواهند گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: شهید سلیمانی فردی دلسوز و مؤمن بود که برای تمام بشریت دل می‌سوزاند و به همین دلیل در قلب اروپا نیز برای این شهید گرامیداشت برگزار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: تحریم‌ها بخش کوچکی از دشمنی علیه ملت مظلوم بود اما این مقابله باعث پاداش فراوانی برای مردم شده است.

سلطانی با اشاره به برخی کم کاری‌ها از سوی مسئولان، گفت: برخی از این اقدامات از روی سهل انگاری و برخی به علت خیانت است؛ لذا این موارد ظلم داخلی است و باید از بین برود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی تمام عیار با جبهه استکبار قرار داریم؛ از سوی دیگر در بمباران تبلیغاتی قرار داریم.

وی بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم مردم امیدوارتر شدند لذا مسئولان بدون هیچ کوتاهی وظایف خود را انجام دهند تا مدیون خون شهدا نباشیم.

با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ عده زیادی به نابودی نظام چشم بسته بودند، گفت: باید گرامیداشت روز بصیرت باشکوه برگزار شود زیرا ۹ دی ۸۸ مردم نقشه دشمنان را از بین بردند.

کد خبر 5385331

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی 9 دی بصیرت بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه قاسم سلیمانی آمار کرونا گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا 9 دی زلزله برف روبی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکرد‌های محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگا‌های عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند