Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@10:54:55 GMT

از کدام برند ماشین ظرفشویی راضی هستید؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۰۹۹۶

از کدام برند ماشین ظرفشویی راضی هستید؟

شستن ظرف‌ها نیاز به صرف زمان زیادی دارد که این زمان در مهمانی‌ها بیشتر می‌شود. ماشین ظرفشویی در چند سال گذشته یک وسیله لوکس به حساب می‌آمد اما امروزه یکی از وسایل ضروری در خانه‌ها محسوب می‌شود که به دلیل قیمت بالای آن بهتر است که در زمان خرید آن دقت بسیار داشت. برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که با یک مقایسه کلی می‌توان بهترین آن را متناسب با نیاز خود خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب قصد داریم که برندهای ماشین ظرفشویی را با یکدیگر مقایسه کنیم تا شما انتخابی آگاهانه و دقیق داشته باشید.

معرفی برندهای نام آشنا ماشین ظرفشویی

همان طور که می‌دانید، در بازار برندهای مختلفی از ماشین ظرفشویی وجود دارد که انتخاب را تا حدودی برای خریداران سخت می‌کند. اما در این بین برخی از برندها هستند که کیفیت و عملکرد آن‌ها به دلیل رضایت مشتریان اثبات شده است. ما نیز در این مقاله قسمت قصد داریم که برخی از برندهای ظرفشویی را معرفی و با یکدیگر مقایسه کنیم تا شما بهترین‌ها را خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی ال جی

این برند سال هاست که در بازارهای جهانی درخشیده و کیفیت آن کاملا اثبات شده است. برند ال جی کره‌ای است و انواع ظرفشویی ایستاده، توکار و رومیزی را تولید می‌کند که قابلیت‌های مختلفی در مدل‌های مختلف آن مشاهده می‌شود. طراحی این نوع ماشین به گونه‌ای است که با هر دکوراسیون آشپزخانه‌ای ست می‌شود و در کنار این طراحی منحصر به فرد و زیبا، جنس بدنه آن نیز بسیار محکم و ضد زنگ است زیرا از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. با تمام این کیفیت باز هم ممکن است که در اثر استفاده نامناسب و زیاد کار کردن ظرفشویی، قطعات آن به مرور زمان معیوب شوند که برای تعمیر ظرفشویی ال جی باید بهترین مرکز تعمیر را انتخاب کرد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ یکی دیگر از برندهای لوازم خانگی است که می‌توان آن را رقیب سرسخت ال جی دانست. ظرفشویی برند سامسونگ از لحاظ استحکام بدنه، ظرافت طراحی، فناوری‌های جدید در شستشو، مصرف انرژی پایین و همچنین تنوع مدل، کم نظیر است که با خرید این نوع ظرفشویی سال‌ها نیاز به خرید ماشین ظرفشویی جدید ندارید.

ماشین ظرفشویی سامسونگ در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شود که برای هر خانواده با تعداد نفرات متفاوت، ظرفشویی مناسب وجود دارد. اگر این برند از ظرفشویی دچار ایراد شد، باید حتما تعمیر ظرفشویی سامسونگ را به مرکزی سپرد که از نیروهای متخصص در این زمینه استفاده می‌کند.

ماشین ظرفشویی بوش

تقریبا همه ما نام برند بوش را شنیده‌ایم و از لوازم خانگی‌های مختلف این برند استفاده کرده‌ایم که ظرفشویی بوش یکی از بهترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار است. این برند آلمانی همواره زیبایی و کیفیت را کنار هم قرار می‌دهد و به دنبال جذب رضایت مشتریان است. اگر چه قیمت ظرفشویی بوش بالاست، اما به همان اندازه کیفیت این محصول نیز بالا رفته است. تنوع در مدل و طرح و همچنین ظرفیت این ظرفشویی دیده می‌شود که در زمان خرید به راحتی می‌توانید یکی از مدل‌های آن را خریداری کنید.

این سه برند در ایران بسیار نام آشنا و محبوب هستند که کیفیت بالای آن سبب رضایت مشتریان شده است، اما این برندها با کیفیت بالایی که دارند ممکن است که گاهی اوقات معیوب شوند که توصیه ما این است، برای تعمیر ماشین ظرفشویی حتما مرکز معتبری را انتخاب نمایید.

مقایسه برندهای ماشین ظرفشویی ال جی، سامسونگ و بوش

ظرفشویی توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود که از لحاظ قیمت و دیگر مشخصات با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در همین راستا در ادامه یک مقایسه بین ظرفشویی سامسونگ، ال جی و بوش انجام داده‌ایم:

طراحی

طراحی یکی از معیارهای مهم برای انتخاب ماشین ظرفشویی است که هر سه برند در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌اند. در بین ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ و بوش، تا حدودی طراحی سامسونگ بهتر است که البته این ویژگی محدود به برخی از مدل‌ها می‌شود. معمولا در مدل‌های جدید ماشین ظرفشویی دسته‌ها حذف شده‌اند و بر روی بدنه با ایجاد بریدگی، دسته‌هایی طراحی شده‌اند که جابجایی را راحت‌تر می‌کنند. پس به طور کلی می‌توان گفت که هر سه برند که بهترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار هستند، در طراحی بی‌نقص عمل کرده‌اند.

کیفیت قطعات و ماندگاری

بوش یک برند آلمانی و ال جی و سامسونگ هر دو از برندهای کره‌ای هستند که قطعات آن‌ها بهترین و بالاترین کیفیت را دارند. اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین ماندگاری ماشین ظرفشویی ال جی و بوش انجام دهیم، ظرفشویی بوش از ماندگاری بالاتری برخوردار است که معمولا عمر ظرفشویی بوش را بالای ۱۰ سال اعلام کرده‌اند که آن هم به دلیل استفاده از فناوری زئولیت است.

این ماندگاری در ظرفشویی ال جی نزدیک به ۸ سال است. محدوده ماندگاری ظرفشویی سامسونگ نیز بین ۷ تا ۱۰ سال می‌باشد. با تمام این موارد باز نیاز به تعمیر ظرفشویی امری غیرممکن نیست که می‌توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی برندهای مختلف، به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و در کمترین زمان، ظرفشویی را توسط متخصصین در این زمینه تعمیر کنید.

بازو جت اسپری

شستشو بهداشتی ظروف بسیار مهم است و در زمان خرید باید حتما به فناوری‌های ماشین ظرفشویی در نحوه شستشو دقت شود. یکی از فناوری‌هایی که در شستشو مهم است، بازو جت اسپری است که تعداد بازوها در ال جی ۴، در بوش ۲ و در سامسونگ نیز ۴ می‌باشد که نشان از برتری دو برند ال جی و سامسونگ در این مورد می‌باشد.

تعداد برنامه‌های شست و شو

هر چه تعداد برنامه‌های یک ماشین ظرفشویی بیشتر باشد، امکانات مختلف و روش‌های متفاوت بیشتری برای شستشو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که هر سه برند نیز در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌اند. چرخه‌ها و گزینه‌های شستشو برای هر سه ظرفشویی به صورت زیر هستند:

ال جی: حداکثر نه چرخه با تعداد هشت برنامه شست و شو بوش: حداکثر هفت چرخه با تعداد هفت برنامه شست و شو سامسونگ: حداکثر هفت چرخه با تعداد هفت برنامه شست و شو  خشک کن

وجود قطرات آب بر روی ظرف‌ها سبب لک شدن آن‌ها می‌شود بنابراین توجه به فناوری و نحوه خشک شدن ظروف در ماشین ظرفشویی از اهمیت زیادی برخوردار است. در ظرفشویی بوش و مدل‌های جدید آن از فناوری perfctDry استفاده می‌شود که پس از اتمام برنامه شستشوی ظروف، رطوبتی که در ماشین وجود دارد را به هوای گرم تبدیل می‌کند و ظروف را بدون لکه خشک می‌کند.

در مدل‌های جدید ظرفشویی سامسونگ نیز از فناوری به نام Auto Realese برای خشک کردن استفاده می‌شود. همچنین باز شدن درب ظرفشویی به طور خودکار یکی دیگر از روش‌های خشک کردن ظروف در ظرفشویی سامسونگ می‌باشد که البته ال جی نیز از این روش برای خشک کردن ظروف استفاده می‌کند.

 اتصالات هوشمند و قابلیت‌های ظرفشویی

علم روز به روز پیشرفت می‌کند و سبب دسترسی راحت افراد به لوازم خانگی نیز می‌شود. در ظرفشویی بوش، ال جی و سامسونگ برای دسترسی راحت کاربران به برنامه‌های مختلف و تنظیم کردن آن‌ها از برنامه‌های کاربردی استفاده می‌شود. برنامه home connect و برنامه Smart ThinQ به ترتیب برای ظرفشویی بوش و سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرند که برای ظرفشویی بوش نیز برنامه مخصوص به خود بر روی تلفن همراه نصب می‌شود که می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

میزان مصرف آب

با وجود اینورتر بودن ماشین‌های ظرفشویی هر سه برند، میزان مصرف انرژی بسیار کاهش پیدا می‌کند. میزان آب مصرفی در ظرفشویی سامسونگ ۱۰، برای بوش بیش از ۱۲ لیتر و برای ظرفشویی ال جی بین ۱۰ تا ۱۵ لیتر است.

کد خبر 1586711

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ظرفشویی سامسونگ ماشین ظرفشویی برندهای مختلف ظرفشویی ال جی ظرفشویی بوش برنامه شست سه برند شست و شو مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏