Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از شناسایی وانهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی گفت: طی عملیات مشترک دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات استان یک باند قاچاق مواد مخدر در استان با انجام کارهای منسجم اطلاعاتی و قضایی شناسایی و منهدم و سه نفر از اعضای آن دستگیر و با دستور  قضایی وقرار قانونی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عتباتی ادامه داد در این عملیات ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین از این قاچاقچیان کشف و ضبط گردید.

رئیس شورای قضایی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مبارزه جدی و قاطع با سوداگران مرگ ادامه دارد گفت: یکی از اصلی ترین سیاست‌های دستگاه قضایی ضربه به بنیان‌های مالی و اقتصادی باندهای مواد مخدر و خشکاندن ریشه های قاچاق مواد مخدر با شناسایی و توقیف اموال حاصل از معاملات مواد مخدر و نیز پولشوییهایی که از طریق معاملات مواد مخدر صورت می گیرد می باشد.

عتباتی افزود : در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد و عوامل اصلی  تباهی و  تلف شدن جوانان مملکت منتظر  سزای  عمل شوم خود باشند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت استان آذربایجان غربی مواد مخدر قاچاق مواد مخدر هروئین قاچاق اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند