Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تنها و اصلی ترین خواسته هواداران پرشور تراکتور از مدیران و سران باشگاه، تقویت این تیم و آبروداری فوتبال تبریز و آذربایجان است که این خواسته مهم تاکنون مورد توجه قرار نگرفته و هر از چند گاهی سران این باشگاه با اقداماتی نمایشی و تسکین کننده همچون آوردن سرمربی خارجی و مطرح کردن نام بازیکنان بزرگ برای جذب در تیم، به دنبال سرپوش گذاشتن به قصور خود در مسائل مدیریتی هستند که نتایج ضعیف اخیر این تیم موید این مساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه تراکتور فصل نقل و انتقالات قبل از آغاز فصل را به دلیل بسته بودن پنجره و بدهی به بازیکنان خارجی از دست داد، اکنون و در آستانه نقل و انتقالات زمستانی، پرونده ای که از مدت ها پیش نتیجه آن مشخص بود با رای علیه تراکتور بسته شده و این تیم در صورتیکه بدهی ۶۰ هزار دلاری بازیکن الجزایری را پرداخت نکند نمی تواند وارد بازار نقل و انتقالات شود.

تاریخ نشان داده که مسئولان باشگاه تراکتور همواره تا دقیقه آخر دست روی دست گذاشته و یکی دو روز مانده به اتمام زمان بازیکن گیری، وارد عرصه می شوند و بازیکنانی را جذب می کنند که روی زمین مانده اند و تنها گزینه برای این بازیکنان تراکتور است و بس.

در کنار بی پولی که گریبانگیر تراکتور در فصل های اخیر شده، بی مدیریتی و بی برنامه بودن نیز همپای این مشکل دست از سر تراکتور برنداشته و مدیران این باشگاه که در واقع هیچ اختیار عملی ندارند و تحت تاثیر دلالانی که اطراف تراکتور زیاد هستند بازیکنانی به تیم اضافه کردند که بدون انجام حتی یک دقیقه بازی برای تراکتور، پرونده های قطوری برای این تیم در مجامع بین المللی فوتبال باز کرده و همیشه این تیم را محکوم کرده اند.

اواخر مهر ماه گذشته بود که پنجره بسته این تیم با پرداخت بدهی پنج پرونده و تایید آن از سوی فیفا،  باز شد، اما همانطور که قبلا گفته شد باز شدن این پنجره دیر هنگام بود و تراکتور بازیکنانی گرفت که دردی از این تیم را درمان نکردند.

حال با شکایت یک بازیکن، این پنجره دوباره بسته شده و به نظر می رسد این قصه در تراکتور سر دراز دارد و پرونده های فورچونه و اروین نیز در نوبت رسیدگی و صدور حکم علیه تراکتور قرار دارند.

هوشنگ نصیرزاده، عضو هیات مدیره تراکتور پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل بدهی به اوکاچا حمزویی توضیحاتی داد و بیان کرد: تراکتور فقط و فقط به اروین،  حمزویی و فورچونه از بازیکنان خارجی‌ قبلی بدهی دارد که تمام این بدهای به گفته امور مالی باشگاه تا قبل از نقل و انتقالات نیم فصل پرداخت می‌شود تا تیم در زمستان ترمیم شود.

به گفته وی، پنجره تراکتور را حمزویی نبسته، بلکه قبل از او لی اروین بعد از یارگیری اول فصل بسته بود و باشگاه با تسویه بدهی به سه بازیکن می تواند در زمستان یارگیری کند و طبق شنیده ها این کار تا ۱۰ روز آینده در استانبول انجام می شود.

نصیرزاده اعلام کرد که مبلغ بدهی به حمزویی ۱۳۰ هزار دلار بود که ۷۰ هزار دلار آن پرداخت شده و با پرداخت ۶۰ هزار دلار باقیمانده، شکایت وی برداشته می شود.

وی در مورد پرونده شکایت فورچونه و اروین در فیفا گفت: باشگاه تراکتور تلاش خود را می‌کند تا پایان نیم فصل اول همه بدهی‌ها را بپردازد تا بتواند در نقل و انتقالات تیم خود را با جذب بازیکن تقویت کند.

مدیرعامل تراکتور نیز به مکالمه تلفنی خود با مالک خارج نشین اشاره کرد و وعده داد هفته آینده با گروه حقوقی خود در استانبول حضور می یابد و همانند ابتدای فصل، پنجره نیم‌فصل را برای تراکتور باز خواهد کرد.

میرمعصوم سهرابی نیز سخنان نصیرزاده را در مورد علت محرومیت جدید تراکتور تایید کرد و گفت: پنجره تیم قبل از حمزاوی از سوی اروین بسته شده بود و حتی پرونده فورچونه نیز در راه است.

وی از قول مالک باشگاه، بیان کرد: «آقای زنوزی صراحتا اعلام کرد با تیم حقوقی خود پنجره را باز خواهد کرد و در همین راستا به ما اعلام کرده است که به‌دنبال جذب بازیکن و تقویت تیم باشیم».
سهرابی گفت: «پنجره چندین تیم لیگ برتری در حال حاضر بسته است اما ما باشگاهی هستیم که از جیب شخصی تأمین هزینه می‌کنیم درحالی که برای یک خاص یک وزارت‌خانه با تمام امکانات وارد عمل شده است».

وی به برنامه های آتی خود نیز در مورد تقویت تیم اشاره کرد و گفت: با کادر فنی طی چندین جلسه درباره جذب بازیکن صحبت کرده‌ایم و ما باید نفرات تاپ خود را از جمع بازیکنان خارجی انتخاب کنیم، چون در بازار داخلی، تیمی بازیکنان باکیفیت خود را رها نمی کند.

سهرابی ادامه داد: نمی توان به سولدو بازیکن تحمیل کرد و او معتقد است که باید بازیکنانی را بیاوریم که به درد تیم بخورند و از لحاظ فنی روی بازیکنان حساس است و قطعا تحت‌ تأثیر شرایط و حاشیه قرار نخواهد گرفت.

وی بیان کرد: با عبرت گرفتن از تجارب قبلی، سعی خواهیم کرد که اشتباهات گذشته را در عقد قرارداد بازیکنان خارجی و داخلی تکرار نکنیم تا دوباره مشکل ایجاد نشود.

سهرابی برای آنکه دل هواداران را نیز به دست بیاورد، افزود: شأن این هوادار و این باشگاه رتبه فعلی نیست و از این بابت از هواداران شرمنده‌ایم و در مرحله اول باید از بحران فعلی خارج شویم و این که بگوییم تیم را در لیگ حفظ کنیم حرف زیبنده‌ای نیست و باید چندین رتبه در جدول بالا بیاییم.

وی گفت: آرزوی ما باز شدن درب های استادیوم و حضور تماشاگران است تا از فواید و امتیاز آن بهره مند شویم و از هواداران نیز انتظار داریم که ادبیات خود در قبال مالک و هیأت‌ مدیره را تغییر دهند و از تیم حمایت کنند.

امیدواریم که گفته های اخیر مدیرعامل باشگاه جامه عمل بپوشد و هواداری که سالیان سال برای تراکتور فریاد زده و حمایت کرده بیش از این سرخورده و اذیت نشود.

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز بازیکنان خارجی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد

ناصر فرشباف بازیکن سابق تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خیرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار مهم تیم‌های استقلال و تراکتور اظهار کرد: رفت و آمد‌هایی که در کادر فنی تراکتور صورت گرفت باعث بی‌ثباتی در مدیریت فنی این تیم شد. بازی سختی پیش روی تراکتور است، نه اینکه استقلال بازی آسانی دارد ولی شرایط به شکلی پیش رفته که تراکتور از شرایط آرمانی فاصله دارد. حمید مطهری نمی‌تواند به عنوان سرمربی تیم را هدایت کند  البته او مربی خوبی است. مطهری به تیم ملی رسید و یکی از مربیان حاضر در جام ملت‌ها بود ولی نمی‌تواند به عنوان سرمربی، تراکتور را هدایت کند.

تراکتور به خط حمله استقلال فضا ندهد

وی ادامه داد: مطهری از گل‌محمدی مشاوره می‌گیرد تا زمانی که شرایط برای حضور گل‌محمدی فراهم شود ولی تجربه‌ای که او در نساجی داشت این موضوع را ثابت کرد تجربه لازم را برای سرمربیگری ندارد و البته با کسب تجربه می‌تواند در آینده سرمربی خوبی باشد. از آن طرف استقلال هفته‌هاست در صدر جدول است و با نتایج خوبی که گرفته مدعی اول قهرمانی است. قطعاً استقلال به تبریز می‌آید تا برنده باشد ولی می‌داند که بازی آسانی ندارد و باید تلاش مضاعفی کند تا به نتیجه دلخواه برسد. به نظرم تراکتور اگر می‌خواهد نتیجه بگیرد باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد. تراکتور همیشه به فوتبال تهاجمی میل داشته و در این فصل هیچ دیداری نبوده که تراکتور بازی تدافعی و بسته‌ای به نمایش گذاشته باشد.

استقلال ناچار به بازی تهاجمی می‌شود

بازیکن سابق تراکتور افزود: سبک بازی پاکو خمز تهاجمی بود و چون مدت زیادی نیست که از تیم رفته، هنوز همان سبک در تیم باقی مانده و بهتر است برای دیدار با استقلال با این روش بازی نکرد، چون استقلال با ارائه یک بازی دفاعی به فکر استفاده از ضدحملات خواهد بود. تراکتور نقاط ضعف خود را پوشش دهد و فشردگی بیشتری در خط دفاعی داشته باشد تا استقلال نتواند از روزنه‌ای استفاده کند. چون استقلال می‌خواهد صدر جدول را از از دست ندهد نیاز به پیروزی دارد و طبیعتاً ناچار به بازی تهاجمی می‌شود. آن وقت این تراکتور است که می‌تواند از فضایی که در خط دفاعی حریف ایجاد می‌شود نهایت استفاده را ببرد و به گل برسد. خط دفاعی استقلال برابر مس رفسنجان و شمس آذر آسیب پذیر نشان داد و تراکتور هم می‌تواند برابر حریف تهرانی به گل برسد.

 تراکتور هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا را دارد

فرشباف یادآور شد: با وجود اینکه تراکتور شانس قهرمانی را از دست داده ولی هواداران این تیم صددرصد ورزشگاه را پر خواهند کرد. تماشاگران همیشه خود را ثابت کرده‌اند و در بازی با استقلال هم حضور خواهند داشت. هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد و نباید آن را از دست داد. اینکه تراکتور با وجود استقبال میلیونی هواداران در بازی‌های داخل و خارج از خانه به نتایج مدنظر نمی‌رسد به خاطر مشاوره‌های غلطی است که به محمدرضا زنوزی مالک باشگاه داده می‌شود. مشاوره‌هایی که در شأن نام تراکتور نیست و تقریباً غیرفوتبالی‌ها برای این تیم تصمیم می‌گیرند که باعث می‌شود تا تیم از قهرمانی جا بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس