Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:49:42 GMT

هوشیاری مدیرعامل سیتا شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۱۲۱۵

هوشیاری مدیرعامل سیتا شد

حمیدرضا هوشیاری به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین (سیتا) معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شستا رسانه، روز یک‌شنبه مورخ 5 دی ماه طی مراسمی با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، حمیدرضا هوشیاری به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین (سیتا) معرفی و از زحمات سید حامد عسگری سرپرست پیشین این مجموعه قدردانی و تشکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از سال 1397 به عنوان مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس خوزستان از هلدینگ‌های تابعه سیمان تامین منصوب شد و عملکرد قابل قبولی در این 3 سال در کارنامه خود به ثبت رساند.
افزایش بیش از 4 برابری سودخالص هلدینگ از 3400 میلیارد ریال به 17300 میلیارد ریال، دریافت گزارش مقبول حسابرسی پس از 10 سال از سازمان حسابرسی کل کشور و گسترش بازار صادراتی سیمان از جمله اقدامات و دستاوردهای مهم او در سکانداری هلدینگ سیمان فارس و خوزستان است.
گفتنی است هوشیاری مدیرعامل جدید سیتا، عضویت در هیئت مدیره انجمن سیمان و سابقه مدیریت در شرکت‌های سیمان ایلام، سیمان خوزستان، سیمان قاین، کاشی سرامیک الوند و کاشی سعدی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق