Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، در آیینی که با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در محل مجتمع فرهنگی لاله ایلام برگزار شد، ۶۳۱ واحد مسکونی احداثی مربوط به تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به مددجویان واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: برای ساخت این واحد‌های مسکونی ۲۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده و حوزه محرومیت زدایی سپاه استان ایلام کار اجرایی این تعداد واحد مسکونی را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طاهری با عنوان اینکه کار ساخت این واحد‌های مسکونی از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است، گفت: در مرحله اول واگذاری این واحد‌ها ۴۰۹ مورد و در مرحله پایانی نیز ۲۲۲ واحد تحویل نیازمندان فاقد مسکن این استان در روستا‌های سراسر استان شده است.

او مطرح کرد: در پایان مراحل ساخت این واحد‌های مسکونی مشترک لازم می‌دانم از سازمان بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گروه‌های جهادی، قرارگاه سازندگی امام رضا (ع)، خیرین، اقوام و بستگان مددجویان و تمامی افرادی که در خلق این کار ماندگار نقش داشته‌اند تشکر می‌کنم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به برنامه‌های حوزه مسکن این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۲ هزار مورد خدمت مسکن در حال ارائه به مددجویان کمیته امداد استان بوده که حدود ۵۰۰ مورد آن‌ها پروژه ساخت مسکن بوده که با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و خیرین ساخته خواهند شد و در مجموع برای انجام این پروژه‌ها ۴۸۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این مراسم گفت: همکاری سپاه و کمیته امداد در ساخت این پروژه‌ها یک کار جهادی بود که در شرایط سخت انجام شد.

سردار جمال شاکرمی افزود: خوشبختانه در ساخت این پروژه‌ها هیچ مبلغی از مددجویان دریافت نشد و امروز شاهد پایان این پروژه بزرگ هستیم.

او ادامه داد: از آنجایی که در زمینه محرومیت زدایی همکاری نزدیکی با کمیته امداد داریم همچنان آماده انجام پروژه‌های دیگر هستیم.

او مطرح کرد: سپاه تکیه گاه مطمئنی برای محرومین است و به مسئولان کمیته امداد اطمینان می‌دهیم که در همکاری با سپاه ضرر نخواهند کرد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان ایلام کمیته امداد واحد ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر