Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@07:21:07 GMT

از جلوه‌های همبستگی و وحدت ملی در ایران

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۱۲۸۶

از جلوه‌های همبستگی و وحدت ملی در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دو روز از میلاد حضرت مسیح می‌گذرد و هنوز حال و هوای خانه‌های مسیحیان آمیخته با تزیینات کریسمس است. آمارها نشان می‌دهد که حدود ۵۰۰ هزار تا یک میلیون مسیحی در کشور زندگی می‌کنند. عکسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد جوانان ارامنه شانه به شانه برادران مسلمان خود در جبهه‌ها جنگیدند و در راستای دفاع از کشور به درجه شهادت نائل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قبرستان ارمنیان تهران، قطعه ویژه‌ای به شهیدان جنگ تحمیلی اختصاص یافته. از شهدای مسیحی ارمنی برجسته می‌توان به زوریک مرادیان اولین شهید مسیحی در ۱۹ مهر ۵۹ در پیرانشهر و ویگن کاراپتیان اشاره کرد که مقام معظم رهبری هرسال در شب میلاد حضرت مسیح (ع) از خانواده ایشان دیدن می‌کنند. عکس زیر تصویر مادر شهید زوریک مرادیان در کنار قاب عکس فرزند شهیدش است.

کد خبر 5383625

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی ایران ارامنه مراسم کریسمس صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه مطبوعات ایران خانواده شهید کودکان کار خدمت به مردم کنیا صفحه اول روزنامه های ورزشی صفحه اول روزنامه های اقتصادی پادکست واکسن کرونا شبکه اجتماعی تیک تاک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند

ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: امروز دانشجویان یهودی و مسیحی که فطرت انسانی‌شان زنده است، در حال حمایت از مردم مظلوم غزه‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه  امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اهواز با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: کفرستیزی از مهم‌ترین بسترهایی است که باید در آستانه حکومت امام عصر (عج) فراهم کنیم.

امام جمعه اهواز در ادامه اظهار کرد: سه حمله معنادار در مسیر پیروزی مقاومت فلسطین انجام شده است که بخشی را شاهدیم و بخشی را نیز شاهد خواهیم بود. نخست، افشاگری بزرگی است که دولت آمریکا به صهیونیست گفته که بهتر است جنگ را به‌صورت نمایشی تمام و پیروزی را اعلام کند و به سمت ترور هدفمند رهبران حماس و جبهه مقاومت برود.

موسوی‌فرد گفت: دومین اتفاق این است که رئیس اداره اطلاعات مجلس صهیونیست و تعدادی از آن‌ها که ریشه فاسد دارند، استعفا داده‌اند. سومین اتفاق نیز بازداشت قریب‌الوقوع نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: در کشور ما، تعدادی پنهانی تحت عنوان برخی شبکه‌های تخصصی در حال سقط جنین هستند، در حالی که از زمان انعقاد نطفه، سقط آن حرام است.

او با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال، گفت: ۱۵ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را درباره معیشت مردم تعیین می‌کنند و مسؤولان باید ببینند در این مدت چه کار کرده‌اند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم