Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: یکی از اقدامات مهمی که پیگیری شد تا در سفر رئیس‌جمهور تصویب شود، تکمیل ۷ پروژه نیمه‌تمام فرهنگی و هنری است.

محمدربیع احمدخانی ظهر امروز (۶ دی‌ماه) در مراسم تکریم و معارفه مدیر فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) زنجان با بیان اینکه جلساتی که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، از بهترین اوقات و جلسات است، اظهار کرد: هنرمندان نیز مانند سایر مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند و در یک سال گذشته که مدیریت ان بخش را عهده‌دار بودم، با تلاش و همت اصحاب فرهنگ و هنر و همکاران اداره‌کل توانستیم اقداماتی برای تعمیر و تجهیز فرهنگ‌سراهای استان، علی‌الخصوص فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۳۱ شهر استان فقط ۷ مجتمع فعال داریم و این فرهنگ‌سراها با توجه به قدمت‌شان که متوسط ۲۵ سال است، نیازمند تعمیرات بود که با مساعدت سازمان مدیریت در سال‌جاری اقدام به تعمیر و تجهیز این فرهنگ‌سراها کردیم.

این مسئول تصریح کرد: در طول این یک سالی که مسئولیت خود در فرهنگ و ارشاد را بر عهده گرفته‌ام، ۲۴ جشنواره شروع به کار کرده‌ که از این تعداد ۱۲ جشنواره اجرا شده و ۱۲ جشنواره نیز در حال برگزاری است.

احمدخانی با بیان اینکه یکی از اقدامت مهم که پیگیری شد تا در سفر رئیس‌جمهور تصویب شود، تکمیل ۷ پروژه نیمه‌تمام فرهنگی و هنری است، ادامه داد: خدمت در عرصه فرهنگ و هنر، فرصتی گران‌بها بوده و استفاده از این فرصت برای خدمت‌رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر توفیقی عظیم است.

وی با اشاره به درگذشت حاج حسن مهدیون، هنرمند عرصه هنرهای تجسمی و عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی اشراق، خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه‌های معنوی استان هستند و باید با پاسداشت پیشکسوتان، ضمن قدردانی از این قشر، امیدی در دل جوانان این عرصه ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات اکبر نوری قدردانی و مدیریت  فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) طی حکمی به رمضانعلی حسنلو ابلاغ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فرهنگسرا زنجان اصحاب فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی صفری در بازدید از کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه اظهار کرد: این کاروان‌سرا از جمله بنا‌های تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفتگو‌های انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی می‌شود.   او گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیز مشارکت می‌کند و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.   صفری گفت: کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است