Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدسبحان حسنی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم یادواره فتح میمک اظهار داشت: دستگاه متولی باید پیگیری های لازم را برای ثبت این روز و این حادثه مهم در تقویم انقلاب انجام دهد، زیرا فتح میمک برگ زرینی از افتخارات رزمندگان و مردم مرزدار ایلام و عشایر غیور این منطقه است.

وی افزود: خوشحالم که اولین روز کاری و اولین جلسه رسمی بنده با سالگرد بزرگداشت عملیات ظفرمند فتح میمک مقارن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام تاکید کرد: دلاورمردی های رزمندگان و عشایر منطقه که این حماسه بزرگ را خلق کردند، برای همیشه در اذهان ملت باقی خواهد ماند.

حسنی یادآور شد: برنامه هایی که در نظر گرفته شده برای روز مراسم و دستگاه هایی که برای فعالیت مشخص شدند، باید به سرعت پیگیری شود.

وی اضافه کرد: طرح احداث جایگاه تصاویر شهدا باید در نظر گرفته شده و با یک طراحی فنی و کارشناسی دقیق و شکیل این یادمان برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگر احداث شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: گرامیداشت این خاطرات و پیروزی ها در ذهن نسل های آینده این حوادث تاریخی ثبت و ماندگار خواهد شد و نباید اجازه داد، دلاورمردی های مردم ایلام به فراموشی سپرده شود.

حسنی ، با تقدیر بزرگان ایل خزل و دوستان ارتش تأکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری مراسم مدنظر همه باشد و امیدواریم امسال این یادبود نسبت به گذشته از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

وی افزود: ما تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم و اگر شرایط متفاوت باشد، طبق دستورالعمل ها اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استقرار اکیپ پشتیبانی اداره برق ، دانشگاه علوم پزشکی ، تأمین آب توسط امور عشایری ، صدا و سیما برای پوشش برنامه و تبلیغات قبل از آن فرمانداری های چرداول و سیروان، تشکیل جلسه هماهنگی ، تأمین امنیت و روان سازی ترافیک ارشاد نسبت به اهدا کتاب و بسته فرهنگی رونمایی از دو کتاب از مصوبات این نشست بود.

برچسب‌ها ایلام جنگ تحمیلی دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام جنگ تحمیلی دفاع مقدس ایلام جنگ تحمیلی دفاع مقدس فتح میمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳