Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور از پروژه‌های روستاهای فاقد دهیاری، بشارت آباد و دیزیجان در بخش سلفچگان و روستای حسن‌آباد در بخش خلجستان بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

محمدمهدی علیزاده مدیر امور بخش‌های تابعه آبفای استان در این بازدید به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و گفت: پروژه اصلاح شبکه روستاهای فاقد دهیاری در شهریورماه سال گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت آب و فاضلاب استان و فرماندار قم با اعتبار بالغ‌بر ۲۸ میلیارد ریال کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اصلاح شبکه و تأسیسات آبرسانی بیش از سی روستای استان به طول سیزده کیلومتر، اصلاح دو باب مخزن هوایی فلزی و اصلاح و ساخت حوضچه‌های شیرآلات و تأسیسات ازجمله بندهای این تفاهم‌نامه برشمرد و خاطرنشان کرد: بر همین اساس مقرر شد نیمی از هزینه‌های این پروژه‌ها توسط فرمانداری قم و از منابع ارزش‌افزوده روستاهای فاقد دهیاری و مابقی از اعتبارات جاری شرکت آب و فاضلاب تأمین شود.

علیزاده با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها با خرید لوله و اتصالات مربوطه توسط شرکت آب و فاضلاب  آغاز شد، یادآور شد: در حال حاضر با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی کار قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل ۱۳ هزار متر اصلاح و تعویض شبکه توزیع فرسوده و تعمیر و بازسازی دو باب مخزن فلزی و حوضچه شیرآلات و اتصالات در ۲۷ روستا در بخش‌های سلفچگان و خلجستان و مرکزی و جعفرآباد می‌شود.

مدیر امور بخش‌های تابعه آبفای استان در پایان یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در بخش‌های سلفچگان و جعفرآباد و مرکزی به اتمام رسیده و صرفاً اصلاح شبکه فرسوده دو  روستا در بخش خلجستان باقی مانده است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: آب روستا قم فاضلاب روستاهای فاقد دهیاری شرکت آب و فاضلاب پروژه ها اصلاح شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: غیرهمسطح بودن دریچه‌های بازدید آدم‌روها مشکلات بسیاری برای عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه در سطح خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با انجام بازدیدهای میدانی و عملیاتی نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیر همسطح در سطح استان اقدام کرد، تا ضمن بهبود در انجام عملیات بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب، رفاه، ایمنی و آسایش همشهریان تامین شود.

خانی افزود: در این راستا طی سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه‌های غیر همسطح شبکه جمع آوری فاضلاب استان اصلاح و همسطح سازی شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت: در ادامه روند خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در سال جاری نیز هم سطح سازی دو هزار و ۷۰۲ عدد از دریچه‌های غیر همسطح و بازدید آدم‌روهای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح استان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6092758

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند