Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پرونده بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ ارباب رجوع مربوط به حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر از طریق سامانه شهروند سپاری انجام شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر، کیانوش کیانی به مزایای سامانه شهروند سپاری اشاره و اظهار کرد: سرعت در ارائه خدمات، کاهش هزینه‌های شهروندان، کاهش ترددهای درون‌شهری و کاهش مشکلات زیست‌محیطی، و استفاده از سامانه در تمام ساعات و روزهای هفته از جمله ویژگی‌های سامانه شهروند سپاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان فهیم شاهین شهر که از خدمات و امکانات الکترونیک شهرداری به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا استفاده می‌کنند، تشکر کرد و افزود: ان شاء الله بتوانیم با فراهم نمودن بستر کامل شهر هوشمند، گامی نوین در راستای شاهین شهری پویا و مدرن برداریم.

سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پرونده بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ ارباب رجوع مربوط به حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر از طریق سامانه شهروند سپاری انجام شده است. کد خبر 544688

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری شاهین شهر شاهین شهر شهروندسپاری خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سامانه شهروند سپاری شهرداری شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟

براساس قانون تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری مشمول موظف شدند تا کارکنان ایثارگر خود را به رسمی تبدیل وضعیت کنند، اما تعدادی از راننده استیجاری ایثارگر همچنان بلاتکلیف هستند و تبدیل وضعیت آنها انجام نشده است.

به گفته شهروند خبرنگار ما اجرای این طرح به یکباره متوقف شده است و حدود ۷۰۰ نفر از رانندگان استیجاری ایثارگر در انتظار تبدیل وضعیت هستند.

متن پیام شهروند خبرنگار

اینجانب به نمایندگی از ۷۰۰ نفر از همکارانم در کل کشور درخواست پیگیری از شما را داریم که چرا سازمان استخدامی ۲ هزار نفر را با شرایط دقیقا مثل ما تبدیل وضعیت رسمی نمود ولی یکدفعه جلوی پرونده‌ها را گرفت و الباقی را با مشکل روبرو نمود در صورت پیگیری مدارک و شواهد مورد نیاز را خدمتتان ارسال مینمایم. با تشکر

منبع: علی سرلک - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴