Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، به دهه بصیرت اشاره و اظهار داشت: از ٩ تا ١٩ دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است. 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به خلق حماسه تاریخی توسط مردم در حماسه عظیم ۹ دی تاکید کرد: ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در ٩ دی ماه حاکی از بصیرت و آگاهی بود، گفت: مردم در 9 دی ثابت کردند که در ایستادگی و پایبندی به اصول انقلاب و رهبری با هیچکس تعارف نداشته و تنها دل در گرو این نظام و رهبری دارند.

سردار طهماسبی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ٩ دی‌ماه در تاریخ ماندگار خواهد بود، ادامه داد: این روز مانند پیروزی انقلاب اسلامی روزی با ارزش و بسیار مهم است. 

سردار طهماسبی بر ضرورت تبیین حماسه ٩ دی ماه برای نسل جوان تاکید و عنوان کرد: خواسته دشمنان تنها تحریم نیست، بلکه آنها خواستار عدم پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها هستند. 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: پیوند امت با ولایت و معظم‌له ناگسستنی است و این پیوند تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی سرباز مطیع و با بصیرت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و وی نماد بارز ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت، رهبری و نظام اسلامی بود.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به لحاظ دارابودن صفات ارزنده، خصیصه‌های نیکو و داشتن بصیرت خود اکنون به الگویی برای آزادیخواهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تببینی، ابعاد شخصیتی و اصول مکتب این سردار رشید اسلام است.

 

اجرای 600 برنامه به مناسب سالگرد شهادت سردار سلیمانی

سردار طهماسبی با اشاره به پویش‌های مجازی در مورد حاج قاسم سلیمانی و اجرای صدها برنامه به این مناسبت گفت: افتتاح پروژه‌ها، پویش مردمی، نذر خون، اعزام گروه‌های جهادی، نمایش اتحاد مردم و ... از جمله برنامه‌های متعدد این مناسبت است، افزود: فضا سازی شهری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی و اینکه وی خادم مردم بود از جمله برنامه‌های ابن مناسبت است.
وی با تاکید بر لزوم فضا سازی شهری برای سالگرد حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: برگزاری یک برنامه شاخش در هر شهر و برگزاری برگزاری بیش از ۶۰۰ برنامه توسط بسیج در قالب ۷۰ عنوان برنامه از جمله برنامه‌های ستاد به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

سردار طهماسبی اجرای سرود خیابانی و راه‌اندازی کاروان‌های موتوری و دیدار از جانبازان و خانواده‌‌‌های شهدای مدافع حرم از جمله این برنامه‌ها خواهد بود، ادامه داد: روایت‌گری خاطرات و زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی، امضای طومار علیه ترامپ با پیگیری قوه قضائیه از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار طهماسبی آرمان های امام خمینی حماسه عظیم ۹ دی حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی سردار طهماسبی سالگرد شهادت شهادت سردار ٩ دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوم تار ؛ عرفان طهماسبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284

ماهم رفت پشت ابرا دلدارم رفته تنها
کوروم کرده اشک و آهم تاریک و بی سرپناهم
مثل شو تار سیاهم تش زد عشق به جونم دوروم از نامهربونم
برگم تو دست سرد باد ویرونم کرد خونش آباد
ای داد از عشق ای داد بی داد ز وقتی که رفتی شکسته بالم
به بارون غم خیس خوردذه خیالم ز وقتی که رفتی شکسته دل شو
که سقف ستاره نمیدونه حالم گله میکنم شو به ماه و ستاره
چرا قصه غم تمومی نداره ته قصه درده شب قصه سرده
نصیب مو از تو همین شوم تاره
داره میپره بوی پیرهن تو وای از دل سرگردون
برگرد و بگو خوابه رفتن تو رویامو بهم برگردون
دل بازیگوشم یه آن سر به رات شد کجایی تو دردت به جونم
همه عقل و هوشم اسیر هوات شد کجایی تو ابرو کمونم

بازدید 4 شوم تار قطعه‌ای از عرفان طهماسبی است. موزیک ویدیوی این قطعه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • شوم تار ؛ عرفان طهماسبی
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم