Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرید خلیلی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۲۲۶۵ درخواست سرمایه‌گذاری در سامانه پنجره واحد استان کرمانشاه ثبت شده، گفت : این درخواست‌ها در صورت تحقق ۱۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۳۱ هزار و ۹۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سهم بخش صنعت از این درخواست‌ها را ۵۴ درصد، سهم بخش کشاورزی را ۴۱ درصد و سهم بخش خدمات را پنج درصد اعلام کرد.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۵۵ درصد مجموع درخواست‌های ثبت شده با موفقیت مجوز‌های لازم را دریافت کرده اند، افزود: این میزان شامل ۱۲۴۶ مورد است که مجوز این درخواست‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه صادر شده است.

خلیلی سرمایه‌گذاری این درخواست‌ها را یکصد هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی آن‌ها را ۱۹ هزار و ۹۷۸ نفر اعلام کرد.

او افزود: از بین درخواست‌های سرمایه‌گذاری که مورد موافقت قرار گرفته نیز ۷۵ درصد در بخش صنعت، ۳۲ درصد در بخش کشاورزی و ۳۳ درصد در بخش خدمات بوده است.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه ادامه داد: پروژه‌هایی که روند اجرایی آن‌ها پس از اخذ استعلامات آغاز می‌شود به صورت مستمر در سامانه پنجره واحد رصد شده و روند پیشرفت کار آن‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

خلیلی درباره ۴۵ درصد درخواست‌هایی که هنوز مجوز‌های لازم را دریافت نکرده اند گفت: ۲۳ درصد این درخواست‌ها در دست بررسی بوده و ۲۲ درصد دیگر از سوی دستگاه‌ها به دلیل موانع موجود منتفی اعلام شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن معدن و تجارت پنجره واحد سرمایه گذاری استان کرمانشاه درخواست ها سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تا روز یکشنبه روند آرام افزایش دمای هوا،   وزش باد و رشد ابر، مهمترین پدیده‌های قابل توجه برای جو استان خواهند بود.
 به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.
این سامانه در روز دوشنبه موجب بارش‌های غالباً پراکنده بهاری خواهد شد.
با تقویت این سامانه از روز سه شنبه  ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بتدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین