Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی‌اکبر صباغ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان ظهر امروز در جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل که هم‌زمان با پنجم دی‌ماه، روز ملی ایمنی برابر زلزله و کاهش آسیب‌های بلایای طبیعی در شرکت برق منطقه‌ای سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد درگذشتگان و حادثه‌دیدگان زلزله بم در سال ۱۳۸۲، اظهار کرد: وقوع حوادثی چون زلزله بم، باید آمادگی ما را در مقابله با آسیب‌های بلایای طبیعی بیشتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت تأسیسات صنعت برق و ضرورت پایداری شبکه در زمان وقوع حوادث طبیعی، افزود: با توجه به اینکه صنعت برق یک سازمان خدمت‌رسان به اقشار مختلف مردم است، باید آمادگی لازم را برابر حملات سایبری و آسیب‌های طبیعی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان بیان کرد: اقدامات خوب و مفیدی در این شرکت برای کم شدن آسیب‌های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی به انجام رسیده است.

صباغ، صنعت برق را یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه دانست و افزود: قطع جریان برق در هنگام وقوع حوادث طبیعی می‌تواند منجر به کند شدن روند امدادرسانی و افزایش تلفات حادثه شود.

وی خدمت‌رسانی به مردم را از اولویت‌های کاری و مهم‌ترین خط مشی شرکت برق منطقه‌ای سمنان دانست و گفت: کارکنان سخت‌کوش این شرکت با سعی و تلاش خود درصدد هستند که برقی مطمئن و پایدار، بدون کمترین قطعی را به خانه‌های مردم برسانند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: بلایای طبیعی حملات سایبری زلزله مدیریت بحران مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان زلزله بم تأسیسات صنعت برق شرکت برق منطقه ای سمنان بلایای طبیعی صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید و آخرالزمانی رفح؛ آتش و دود و انفجار+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی به حملات علیه غزه ادامه می‌دهد.

ارتش اشغالگر در حال بمباران شدید رفح و نسل کشی است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش اشغالگر گذرگاه رفح را به منطقه نظامی بسته تبدیل کرده و به شدت در حال بمباران اطراف آن است.

منابع خبری از آتش سوزی گسترده در نتیجه بمباران منطقه الجوازات در شرق شهر رفح در جنوب غزه نیز خبر دادند.

این منابع از شهادت ۱۰ فلسطینی دیگر بر اثر حملات رژیم صهونیستیبه تل السلطان در غرب رفح خبر دادند.

بالگردهای رژیم صهیونیستی در حال حمله شدید به شرق رفح در جنوب غزه هستند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شمال شرکت برق، منطقه الزهراء و المغراقه در مرکز غزه گلوله باران کرد.

کد خبر 6099454

دیگر خبرها

  • حج رزمایش قدرت سیاسی جهان اسلام در برابر زیاده خواهان است
  • آمادگی جامعه هسته‌ای برای هم‌رسانی دانش در حوزه محیط زیست
  • تولید «تیرآهن بال‌پهن» در راستای ایمن‌سازی ساختمانهای کشور در برابر زلزله
  • آغاز هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری
  • فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها
  • ضرورت تامین امنیت سایبری شبکه های توزیع برق با فناوری نوین
  • مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید
  • بمباران شدید و آخرالزمانی رفح؛ آتش و دود و انفجار+فیلم
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند