Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:17:33 GMT

آیین تکریم و معارفه شهردار اهرم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۱۷۰۶

آیین تکریم و معارفه شهردار اهرم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار اهرم اظهار کرد: مردم تنگستان مردم بافرهنگ، مذهبی، ولایت‌مدار و بادانشی هستند و ما مسؤلین باید از این ظرفیت کم‌نظیر بخوبی استفاده کنیم.

لطفی اضافه کرد: نیروی انسانی با دانش تنگستانی در سطح شهرستان، استان و کشوری حضور دارد و ما فقط در سایه وحدت و همدلی می‌تواتیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بنده اعتقاد دارم که همه مدیران در زنجیره خدمت به نظام قرار دارند و اگر نقش‌شان را به خوبی ایفا می‌کنند، این از برکاتی‌ست که از طرف نظام ایجاد می‌شود.

احمد لطفی ضمن اشاره به اینکه هیچ مسئولی با رفتارهای مصنوعی نمی‌تواند رضایت مردم را کسب کند و این مهم با عملکرد صادقانه برای مردم محقق می‌شود، بیان داشت: اولین وظیفه شهرداران تلاش برای رضایت عامه مردم است؛ مدیرانی که در دوره کاری‌شان خوب عمل کردند، رضایت عمومی دارند ولی این به منزله این نیست که هر خواسته نادرستی را اجابت کنند.

فرماندار تصریح کرد: مسئله توسعه شهر اهرم باید بر اساس یک برنامه جامع و بر اساس واقعیت‌های امروز جامعه، بدون افراط و تفریط، با پیوست فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی طراحی شود و با راهبردی مشخص پیاده شود.

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کمک به مردم

وی با بیان اینکه اگر هم‌افزایی و تعامل اتفاق بیفتد، مردم و دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌هایی دارند که در صورت استفاده درست، اقدامات کامل‌تری اتفاق خواهد افتاد، افزود: تمام تلاش‌مان این است که از ظرفیت‌های جدیدی که در دولت جدید ایجاد شده، برای کمک به مردم نهایت استفاده را ببریم.

لطفی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته در حوزه شهرداری کارهای عمرانی و اقدامات خوبی صورت گرفته که نگفتن اینها جفا به نظام است، اقدامات برجسته عمرانی شهرداری در این چند سال اخیر را اینگونه برشمرد: کار ماندگاری که از شهرداری دیدم، احداث میدان شهید سلیمانی‌ست که کمتر شهرستانی به این کار خوب پرداخته است و یا کارها و زیرساخت‌های ورزشی و احداث ساختمان جدید شهرداری از دیگر اقدامات خوب این مجموعه می‌باشد.

فرماندار گفت: از خدمات شهردار سابق اهرم صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم از ظرفیت وی در سایر بخش‌های مدیریتی شهرستان استفاده شود.

وی تصریح کرد: شهردار جدید اهرم شناخت خوبی از شهر داشته و تجارب مدیریتی در سطح استان را داراست؛ انشاالله در پایان مسئولیتی که دارند، همراه با رضایت مردم باشد.

لطفی ضمن اشاره به اینکه اگر نقد مردم نقد غیرمنصفانه‌ای هم باشد، نباید مقابله کنیم، افزود: با استفاده از نقطه نظرات نخبگان و افراد مختلف در سطح شهر و بیرون شهر و همچنین هم‌افزایی اندیشه، بهتر شدن کارها حاصل خواهد شد.

در پایان مراسم، فرماندار تنگستان ضمن تقدیر از قاسم شکوه شهردار سابق اهرم، علیرضا پوررضا را به‌عنوان شهردار جدید این شهر معرفی کرد.

کد خبر 5385376

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد لطفی شهرداری اهرم تنگستان بوشهر ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف قاسم سلیمانی آمار کرونا گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا 9 دی زلزله برف روبی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد

دریافت 60 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098670

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران