Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:10:13 GMT

90 درصد خبرنگاران کهگیلویه دربند اشخاص‌اند

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۱۷۶۸

90 درصد خبرنگاران کهگیلویه دربند اشخاص‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ایرج کاظمی‌جو امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان با انتقاد از عملکرد رسانه‌های شهرستان گفت: 90 درصد خبرنگاران دربند اشخاص هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: برخی خبرنگاران همچنان در انتخابات نماینده مجلس مانده و در فضای مجازی گروکشی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 6 سال است مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده دارد و تغییر او دیر صورت گرفته است، اذعان داشت: طی این مدت تنها نقطه تاریکی که در کارنامه دارم مربوط به حوزه خبر و رسانه است و به عنوان یک لکه ننگ در پرونده خود می‌پذیرم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: برای پیشرفت و توسعه شهرستان باید به حوزه فرهنگ بها داده شود برای تحقق این امر فکر کردیم خبرنگاران می‌توانند ایفای نقش داشته باشند اما دیدیم بسیاری از خبرنگاران دغدغه ندارند و صرفا روابط عمومی اشخاص‌اند.

کاظمی‌جو از عدم حضور مدیران در جلسات شورای فرهنگ عمومی انتقاد کرد و افزود: مدیران نماینده می‌فرستند و از پیگیری مصوبه شانه خالی می‌کنند مصوبه اجرا نمی‌شود.

وی تأکید کرد: کارشناس یا معاونی که از ادارات در جلسه حضور پیدا می‌کند باید اختیار تام داشته باشد و اگر ندارد با شهامت اعلام کند و مصوبه را نپذیرد.

کاظمی‌جو یادآور شد: در نشست ۵مرداد بزرگداشت نماز جمعه اعلام کردیم 
به غیر از ادارات فرهنگی بقیه ادارات هم قدم بردارند هر اداره‌ای سرانه فرهنگی دارد باید هزینه کند مصوبات صورتجلسه و خدمت مدیران ارسال شد اما برخی جدی نگرفتند.

 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرنگارنما خبرنگار واقعی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074931 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری