Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان مدعی شده که فدراسیون والیبال به جای تیم شهرداری گنبد در خصوص چگونگی برگزاری لیگ برتر رای داده است.

خبرگزاری میزان - فدراسیون والیبال در حالی با نظر اکثریت باشگاه‌های لیگ برتری تصمیم گرفت که دور برگشت لیگ را همانند دور رفت برگزار کند که رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم سپاهان در گفت‌وگویی مدعی شد که فدراسیون والیبال به جای شهرداری گنبد رای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارنظر در شرایطی انجام شد که باشگاه شهرداری گنبد در نامه‌ای رسمی به گزینه اول که همان برگزاری دور برگشت لیگ همانند دور رفت بوده رای داده است. ضمن اینکه تصویر نامه باشگاه شهرداری گنبد خطاب به فدراسیون والیبال در اختیار خبرگزاری میزان قرار داده شده که در آن به صراحت اعلام شده با برگزاری دور برگشت لیگ مثل دور رفت موافق است.

 

بیشتر بخوانید: بیانیه عجیب باشگاه سپاهان در خصوص لیگ برتر والیبال؛ اصرار به انجام یک پیشنهاد اشتباهی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری گنبد رحمان محمدی راد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری گنبد رحمان محمدی راد فدراسیون والیبال شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان