Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس حسنی پدرام روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته سوادآموزی در کانون شهید مطهری شهرستان قروه افزود: از تعداد تحت پوشش، ۶۹۱ نفر زن و هشت نفر مرد هستند که ۵۲۱ نفر شهری و ۱۷۸ نفر هم ساکن روستا بوده و در قالب ۸۹ کلاس درس آموزش می بینند.

رییس نهضت سواد آموزی شهرستان قروه ادامه داد: در شهرستان قروه هفت هزار و ۷۰۸ نفر در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال بی سواد وجود دارد که شامل یک هزار و ۷۱۶ نفر مرد و پنج هزار و ۹۹۲ نفر زن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از هفت هزار و ۷۰۸ نفر بی سواد این شهرستان، چهار هزار و ۲۴۵ نفر ساکن شهر و سه هزار و ۴۶۳ نفر ساکن روستا هستند.

فرماندار قروه نیز در این مراسم گفت: برخی از افراد فکر می کنند علم یاد گرفتن صرفا برای این است مقامی به دست آورند در صورتی که علم آموزی یک ‌نیاز برای خوب زندگی کردن است.

حسین الماسی اظهار داشت: امروز در دنیای دیجیتال و تکنولوژی برای دریافت خدمات خوب و تامین اقتصاد از طریق فضای مجازی نیاز است که انسان سواد و علم را یاد بگیرد.

به گفته وی از سال ۹۵ در شهرستان قروه ۹۳ درصد جمعیت شهرستان باسواد شده اند که در سال جاری جامعه هدف بی سوادی هشت درصد است و تلاش می شود افراد بی سواد باقی نمانند.

در این مراسم از ۱۰ سوادآموز، هفت نفر آموزش دهنده، چهار نفر مسوول یادگیری و یک نفر پیشکسوت جانباز در این حوزه تجلیل به عمل آمد.

شهرستان قروه با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها کردستان سواد آموزی قروه وزارت آموزش و پرورش سازمان نهضت سواد آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سواد آموزی قروه کردستان سواد آموزی قروه وزارت آموزش و پرورش سازمان نهضت سواد آموزی شهرستان قروه بی سواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی (عکس)

به گزارش صدای ایران از خبر آنلاین،پوشش متفاوت لیلا بلوکات در مراسم بزرگذاشت اکبر زنجانپور مورد توجه قرار گرفت. این نکوداشت، عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه همزمان با زادروز حمید سمندریان که یکی از استادان زنجان‌پور بوده است، با حضور جمع پرشماری از مخاطبان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا شد.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی (عکس)
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی + عکس
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون