Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌ و پرورش، مصطفی بابایی سارویی سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مصطفی بابایی سارویی «سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» وزارت آموزش و پرورش شد.

بابایی سارویی دارای سوابقی همچون مدیر روابط عمومی سازمان فضایی ایران، عضو شورای تحول و ارتقای سرمایه‌های انسانی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دارای دکتری تخصصی مدیریت رسانه، کارشناسی ارشد مدیریت رسانه و کارشناسی پژوهشگری اجتماعی است.

در متن حکم یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برای انتصاب او آمده است:

جناب آقای مصطفی بابایی سارویی

نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و همسویی با برنامه های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و هم فکری فرهنگیان فرهیخته، صاحبان قلم و اندیشه و نمایندگان رسانه های جمعی، اعضای شورای معاونان وزارت، در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی و اجرای سندتحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه های وزارت آموزش و پرورش با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و«قانون مداری»دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله، خدمت بی منت به مردم شریف، رعایت قانون و مقررات و تحقق عدالت آموزشی از خداوند متعال مسألت دارم.

ردیف‌هایی در بودجه آموزش وپرورش که پول نمی‌شود/ سهم اعتبارات غیرپرسنلی فقط 3 درصدملاک انتخاب مدیران در آموزش و پرورش چیست؟هفته‌ای یک روز آموزش حضوری فایده‌ای ندارد/ رتبه‌بندی مصوب مجلس تغییرات بسیاری داشتانتقاد وزیر به عملکرد شورای عالی آموزش و پرورش

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد