Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان با اشاره به پرداخت 10 هزار و 737 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در سال گذشته، گفت: بانک‌های عامل استان همدان در نه‌ماهه سال جاری 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوجین پرداخت کرده‌اند که رشد 39 درصدی را نسبت به کل سال گذشته را شامل می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، محمدمهدی ملکیان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار همدان، مدیرکل ورزش و جوانان مدیران کل و معاونین دستگاه‌های اجرایی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس قانون در حال حاضر افراد زیر 50 سال سن شرایط اخذ تسهیلات ازدواج را دارند و می‌توانند اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر بانک‌های عامل استان به زوجین متقاضی 70 میلیون تومان تسهیلات به میزان هر قسط 580 تومان با بازپرداخت ده‌ساله پرداخت می‌کنند، گفت: وام ازدواج در موارد خاص که زوج و زوجه به ترتیب زیر 25 و 23 سال سن داشته باشند 100 میلیون تومان است که این میزان برای خانواده معظم شهدا دوبرابر افراد عادی است.

عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان عدم موفقیت متقاضی به معرفی ضامن و یا ضامنین، عدم تکمیل پرونده و موکول کردن اخذ تسهیلات از سوی زوجین برای استفاده از میزان بالاتر وام به سال بعد از جمله مشکلات برای پرداخت تسهیلات است، گفت: طی 12 ماه سال گذشته 10 هزار 737 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده که خوشبختانه در نه‌ماهه سال جاری با پرداخت 17 هزار و 800 فقره وام ازدواج به ارزش ریالی بیش از 15 هزار میلیارد ریال شاهد رشد 39 درصدی نسبت به مجموع پرداختی‌های سال گذشته تا به امروز هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز 5 هزار 497 نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند، گفت: متأسفانه بانک‌های خصوصی و قرض‌الحسنه عملکرد خوبی در این زمینه ندارند لذا می‌طلبد نسبت به پرداخت تسهیلات موردنظر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان تسهیلات ازدواج تسهیلات ازدواج میلیارد ریال استان همدان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان