Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک دی بهره‌برداری از هشت طرح جدید این بانک را گامی مؤثر در پیاده‌سازی بانکداری جامع دانست. به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، در مراسم رونمایی از هشت طرح جدید بانک دی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد این بانک برگزار شد، برات کریمی ضمن تشریح دستاورد‌های بانک در دو سال گذشته گفت: با همت جمعی تمامی همکاران، حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعتماد مشتریان، طی دو سال گذشته برنامه‌های هیئت‌مدیره برای وصول مطالبات و جذب منابع ارزان‌قیمت، برنامه‌هایی موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز مجموعه اقدامات و دستاورد‌های بانک دی نزد نظام بانکی، نهاد‌های ناظر و در سطح عمومی جامعه، باعث شروع روند شکل‌گیری یک تصویر ذهنی مثبت و روشن از برند بانک شده است که سرمایه اجتماعی گرانبهایی برای بانک دی محسوب می‌شود.
مدیرعامل بانک دی پاسداری از دستاورد‌های بانک را وظیفه یکایک همکاران دانست و تصریح کرد: مجموعه دستاورد‌ها و وضعیت مطلوب امروز بانک دی مرهون تلاش جمعی یکایک همکاران و دعای خیر خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و پاسداری و ارتقای آن یک وظیفه اخلاقی بر دوش یکایک کارکنان بانک است.
کریمی مجموعه برنامه‌های راهبردی بانک دی در دو سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در زمینه جانشین‌پروری و جایگزینی نیرو‌های بازنشسته با نیرو‌های جوان و خلاق از بدنه بانک، بهبود فرایند‌های اعتباری، توسعه بانکداری دیجیتال، راه‌اندازی باجه‌های خدمات بانکی در مراکز بنیاد شهید و تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات به‌صورت غیرحضوری از مهم‌ترین اقدامات بانک محسوب می‌شود که زمینه رضایتمندی ذینفعان را فراهم آورده است.
مدیرعامل بانک دی تغییر نگاه به وظایف و مأموریت‌های سنتی بانک دی را از دیگر دستاورد‌های دو سال اخیر دانست و گفت: حرکت بانک از بانکداری سنتی به سمت سوپرمارکت مالی سبب شده است گروه مالی دی و بانک، با یک نگاه جامع و چندوجهی، سبدی از خدمات مالی را بر اساس نیاز‌های مشتریان به آن‌ها ارائه کنند.
وی افزود: راه‌اندازی سوپر مارکت مالی یک ایده خلاقانه برای عبور از وظایف سنتی بانکی است که با محوریت ارائه مجموعه‌ای از خدمات بازار سرمایه، بازار پول و بازار مالی شکل گرفته و شامل ارائه خدمات ارزی و صرافی، خدمات بیمه‌ای و کارگزاری در کنار ارائه خدمات بانکی در شعب بانک دی است.
کریمی با تأکید بر لزوم ارزش‌آفرینی مستمر برای ذی‌نفعان از طریق جذب سپرده‌های ارزان قیمت، کاهش مطالبات غیرجاری، ایجاد درآمد‌های عملیاتی و حرکت به سمت سودآوری پایدار گفت: برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای مناسبی با مشارکت گروه مالی دی طراحی شده است که مسیر حرکت بانک را در آینده‌ای نزدیک به سمت سودآوری باکیفیت و پایدار هموار خواهد کرد.
وی در پایان با اشاره به طرح‌های جدید رونمایی‌شده، گفت: طراحی این هشت طرح در چارچوب تنوع‌بخشی به خدمات بانک در حوزه‌های بانکداری تجاری، خرد و اختصاصی است و گامی بلند به سمت پیاده‌سازی بانکداری جامع محسوب می‌شود.
در ادامه این مراسم غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت‌مدیره بانک دی، ضمن ابراز خرسندی از پیاده‌سازی طرح‌های جدید گفت: طراحی بسته‌های اعتباری و محصولات متنوع در سبد محصولات بانک دی نشانه پویایی این بانک در مسیر انطباق با نیاز‌های مشتریان است.
وی با اشاره به لزوم همگرایی حوزه‌های ریالی و ارزی در نگاه به مشتریان و طراحی بسته‌های جامع برای آن‌ها گفت: حوزه‌های ریالی و ارزی مانند دو بال بانک هستند که باید با همگرایی با یکدیگر و ایجاد وحدت رویه، به سمتی حرکت کنند که در طراحی بسته‌های اعتباری برای مشتریان کلان، خدمات ارزی مورد نیاز مشتری نیز تعریف و ارائه شود.
وی در پایان افزود: مهم‌ترین اولویت‌ها بانک دی، درآمدزایی و کسب سود باکیفیت، رشد درآمد‌های کارمزدی از محل توسعه خدمات ارزی و بانکداری الکترونیک است که با اقدامات صورت گرفته در این حوزه‌ها، شاهد رشد مطلوب شاخص‌های عملیاتی هستیم و امیدواریم بر اساس طرح‌های جدید رونمایی شده ارائه خدمات اعتباری در بانکداری خرد و کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.
در ادامه این مراسم همت‌الله حسین‌زاده، معاون بانکی و بازاریابی و مهدی پورمهر، رییس اداره بازاریابی، به تشریح جزئیات هشت طرح جدید بانک پرداختند.
در این مراسم از هشت طرح «فرزانه»، «کیپا دی»، «مخترعین»، «ارمغان دی»، «حامی کارت»، «بسته ویژه مشتریان بورس کالا»، «بسته اعتباری خرید کالای ایرانی» و «جشنواره کارت هدیه» رونمایی شد.  

 

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک بانک دی دی جت دی نت بانکداری الکترونیک پیاده سازی دستاورد ها هشت طرح بانک دی حوزه ها دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز

روح الله خوشبت با تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در بارنگی‌های چند ماه گذشته اظهار کرد: مجموعه خدمات شهری همه تلاش خود برای گذراندن این بارش‌ها بدون خسارت و آسیب به شهر و شهروندان به کار گرفته است.

او با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روز‌ها در حوزه خدمات شهری تاکید کرد.

خوشبخت خاطرنشان کرد: پاکسازی و لایروبی مسیل‌ها و سد‌ها از ضایعات و گل و لای بارندگی هفته گذشته از جمله اقدامات مهمی است که باید به سرعت پایان یابد و نحوه صحیح انجام شدن آن مستمر مورد بازرسی قرار گیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز همچنین یادآور شد: باید بر اساس تجارب بارندگی‌های گذشته مشکلات موجود در نقاطی که موجب رخ دادن آب گرفتگی یا سایر مسائل شده است را رفع کنیم.

خوشبخت بر لزوم به کارگیری تدابیر جدی برای چیدمان ماشین آلات، پمپ‌ها و تجهیزات در نقاط مختلف شهر تاکید کرد و گفت: پشت سر گذاشتن بدون خسارت و آسیب این بارندگی‌ها در گرو آماده باش کامل نیرو‌ها و تجهیزات است که باید با مدیریت هر یک از مسئولان مربوطه به بهترین نحو انجام شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: سامانه ۱۳۷ مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز و سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

او از مردم خواست از اسکان و تردد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها خودداری و از استقرار و نصب چادر در بوستان‌ها، بستر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به‌خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها اجتناب کنند.

 خوشبخت با بیان اینکه از مسیر‌های منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آنها جریان دارد دوری‌کنید، عنوان کرد: به یاد داشته باشید خودرو‌ها و وسایل نقلیه، مکان امنی در مقابل وقوع سیل نیستند، چراکه سیل می‌تواند خودرو را به حرکت درآورد و حتی واژگون کند.

او خاطرنشان کرد: در جریان آب راه نروید؛ ۱۵ سانتیمتر آب در حال حرکت ممکن است باعث بر هم خوردن تعادل شما شود؛ اگر مجبورید در آب حرکت کنید از مسیری بروید که آب حرکت نمی‌کند.

به گفته خوشبخت؛ شنا کردن و حرکت در جریان سیل بسیار خطرناک است و خطر غرق‌شدگی به دنبال دارد.

 معاون شهردار شیراز یادآور شد: وسیله نقلیه محل امنی در مقابل سیل نیست، اگر وسیله نقلیه (به علت فرورفتن در آب یا گل) از حرکت ایستاد، فوراً آن را ترک کرده و به‌جای مرتفع بروید.

او همچنین از شهروندان خواست به هشدار‌های هواشناسی و ایمنی در زمان بارندگی توجه کنند و با رعایت این نکات و پرهیز از تردد غیر ضروری درسطح شهر همراه و یاری رسان مدیریت شهری باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی