Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از قرص های گیاهی پرطرفدارکه به عنوان مسکن و ضد درد استفاده می شود قرص زردچوبه است.

به گزارش برنا، یکی از  مشکلات شایع در دوران میانسالی درد مفاصل و درد زانو است. در طی یک تحقیقات مشخص شد حدود 10 درصد از آقایان و حدود 13 درصد از خانم ها در سن میان سالی یعنی بالای 60 سال، درد و التهاب مفاصل را به راه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی از مسکن های غیر استروئیدی بیش از اندازه استفاده می شود، بهتر است بدانید استفاده ی بیش از حد از مسکن های شیمیای و داروهای بدون نسخه عوارضی مختلفی مانند نارسایی کبدی ، کلیه و قلبی را به همراه دارد،   بنابراین بهتر است به جای استفاده از داروهای شیمیایی از داروهای گیاهی استفاده کنید.

خواص قرص زردچوبه برای درد مفاصل

یکی از قرص های گیاهی پرطرفدارکه به عنوان مسکن و ضد درد استفاده می شود قرص زردچوبه است.

زردچوبه چه خواصی برای مفاصل دارد؟

زردچوبه یک گیاه است که همه آن را به عنوان ادویه می شناسند و برای پخت و پز از آن استفاده می کنند. اما بهتر است بدانید کورکومین یا همان زردچوبه خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد:

ضد التهاب و آنتی اکسیدان:

یکی از اصلی ترین خواص زردچوبه ضد التهاب بودن است.

وجود التهاب یکی از نشانه های اصلی برای آسیب به مفاصل است. هنگامی که مفاصل دچاره ساییدگی یا پارگی شود، یکی از علام آن بروز التهاب است. همچنین بیماری آرتروز با التهاب مفاصل همراه است. بنابراین وجود خواص ضد التهاب یا آنتی اکسیدان بودن زردچوبه می تواند فواید زیادی برای مفاصل داشته باشد.

استفاده  از کورکومین می تواند عوامل التهابی در بدن را خنثی کند و از بروز ورم مفاصل جلوگیری کند، همچنین می تواند از بروز التهاب مایع مفصلی جلوگیری کند و درد مفاصل را از بین ببرد.

یکی دیگر از عواملی که باعث تحلیل رفتن غضروف ها می شود، استرس اکسیداتیو است. استفاده از زردچوبه می تواند تاثیرات این مشکل را خنثی کند و از غضروف ها محافظت کند.

ضد آرتروز قوی:

وجود بیماری های خود ایمنی  باعث می شود تا سلول های سیستم ایمنی بدن یک آنتی بادی تولید کنند و در نتیجه به سلول های سالم بدن حمله کنند و آنها را تخریب کنند. در بیماری آرتروز، مفاصل بدن مورد حمله قرار می گیرند. در صورت بروز این مشکل باید جلوی واکنش های سیستم ایمنی گرفته شود.

در چنین شایطی استفاده از زردچوبه می تواند آنتی بادی هایی که به سلول های حمله کنند را مهار کند، همچنین می تواند شدت حملات را کاهش دهد و از بروز گسترش تخریب در بدن جلوگیری می کند.

 حفاظت از استخوان ها:

وجود التهاب در مفاصل نتها باعث تحلیل غضروف ها و تضعیف مفاصل می شود، بلکه بافت استخوان ها را نیز به مرور زمان تخریب می کند.

استفاده از زردچوبه تاثیر بسزایی در حفاظت از استخوان ها و مفاصل را دارد. همچنین باعث سفت شدن مایع سینوویال می شود و می تواند از تحلیل رفتن سلول های استخوان ها جلوگیری کند.

برای کاهش درد مفاصل چگونه می توان از زردچوبه استفاده کرد؟

از آنجایی که زردچوبه دارای خواص ضد التهاب است، می توان از آن به عنوان یک داروی گیاهی برای تسکین درد های مفصلی استفاده می شود. از آنجایی که در ایران از این گیاه به عنوان یک ادویه در پخت و پز استفاده می شود، لازم است برای تسکین درد مقدار بیشتری مصرف شود.

اگر می خواهید برای تسکین درد از زردچوبه استفاده کنید، بهتر است مقداری از آن را با آب مخلوط کنید و به عنوان یک دمنوش آن را در طول روز میل کنید. اما به این نکته توچه داشته باشید که مصرف بیش از حد پودر زردچوبه باعث آزاد شدن مواد سمی در این گیاه می شود، به همین دلیل شرکت ها داروسازی انواع قرص هایی زردچوبه را تولید می کنند تا همه افراد بتوانند از آن ها استفاده کنند.

بهترین مارک قرص زردچوبه کدام است؟

همان طور که گفته شد استفاده از زردچوبه خواص بسیار زیادی برای کاهش درد مفاصل دارد، اما بهتر است برای استفاده از این ماده بهترین قرص های زردچوبه را بشناسید:

-         قرص میکسودین :

این قرص دارای ترکیبات گیاه مختلفی است که در کنار زردچوبه یک قرص ضد التهاب بسیار قوی را تشکیل می دهد. در این قرص از زنجبیل، فلفل و زردچوبه استففاده شده است.

در زنجبیل ماده جینجرول وجود دارد که یک نوع ضد التهاب بسیار قوی است، در کنار آن پپرین موجود در فلفل سیاه باعث می شود تا جذب کورکومین در بدن افزایش پیدا کند.

قرصmixodin :

یهتر است قرص زردچوبه را با یک وعده غذایی چرب مصرف کنید تا میزان اثر بخشی آن افزایش پیدا کند. بنابراین بهتر است این قرص با وعده ناهار خورده شود، اما به این نکته توجه داشته باشید که افراد بالای 12 سال می توانند دز طول روز دو عدد قرص استفاده کنند.

اگر به مواد موجود در این قرص حساسیت دارید یا دارای مشکلاتی مانند سنگ کیسه صفرا یا انسداد مجاری صفرا هستید، بهتر است در هنگام استفاده از این قرص با پزشک مشورت کنید.

-         کپسول کورکومین زارک :

یکی دیگر از محصولاتی که حاوی زردچوبه است، کپسول کورکومین است که ساخت ایران است.

در ترکیبات این قرص به تنهایی از زردچوبه استفاده شده است، به همین دلیل کسانی که حساسیت دارویی به سایر گیاهان دارند می توانند از این محصول استفاده کنند.

-         کپسول کورکومکس :

قرصcurcumax  در این دارو در کنار زردچوبه از دو ترکیب دیگر مانند زنجبیل و فلفل سیاه استفاده شده است. وجود این ترکیبات باعث می شود تا میزان اثر بخشی این دارو افزایش پیدا کند. در این کپسول از هر گیاه دارویی دوز بیشتری وجود دارد به همین دلیل میزان اثر بخشی آن بیشتر است.

قرص کورکومکس برای چیست ؟

اگر این سوال دارید که کپسول کورکومکس برای چی خوبه باید بگیم در بیماری آرتروز یا آرتریت زانو بیشتر از سایر مفاصل آسیب می بیند، زیرا بشترین میزان فشار وزن بدن به خصوص در هنگام راه رفتن بر روی زانو است، به همین دلیل به سرعت دچار فرسودگی و ساییدگی می شود.

استفاده از کپسول کورکومکس درد و التهاب زانو را کاهش می دهد و می تواند عواملی که باعث بروز التهاب می شود را کاهش دهد.

-         قرص کورکوما :

یکی دیگر از بهترین قرص های زردچوبه، قرص کورکوما است که توسط شرکت دینه تولید شده است.

کسانی دچار آرتوروز هستند به طور مداوم درد شدید و ورم مفاصل در که بدن را به همراه دارند. استفاده از این قرص می تواند درد و التهاب را کاهش دهد و خشکی مفاصل را در بزرگ سالان کاهش دهد.

استفاده از این قرص سلامت مفاصل را به همراه دارد و در کنار آن باعث پاکسازی کبد می شود، همچنین می تواند چربی های اضافی بدن را سریع تر کاهش دهد.

بهترین قرص زردچوبه را از کجا تهیه کنم؟

اگر دچار درد و التهاب مفاصل هستید می توانید با استفاده از قرص و مکمل زردچوبه، درد و التهاب موجود در مفاصل خود را کاهش دهید. برای تهیه انواع مکمل ها و قرص زردچوبه می توانید با مراجعه به سایت داروخانه شفا مرکزی انواع مکمل های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 داروخانه آنلاین شفا مرکزی به آدرس shafa-markazi.com و تلفن ۰۲۱۸۸۹۴۰۷۴۹ به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما بدون مراجعه حضوری میتوانید خرید محصولات دارویی بدون نیاز به نسخه ی خود را انجام دهید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درد مفاصل قرصcurcumax قرصmixodin استفاده از زردچوبه استفاده می شود درد و التهاب همین دلیل بهترین قرص استخوان ها ضد التهاب درد مفاصل کاهش دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرم معجزه

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم کرم معجزه معرفی میکنیم چند بخش تقسیم کرد یکی از مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن راحتی از بین میبرد راحتی از بین میبرد جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت پماد خشخاش عمده چیست؟ پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید فروشگاه شیک کویین نمونه محصولات در کانال روبیکا و واتساپ برای شما عزیزان گذاشتم حتما به کانال ما سر بزنید شماره کانال 09031005468درخدمت شما هستیم

ترکیبات کرم معجزه گیاهی اصل جلد قرمز

پاستور درجه یک مرهم قهوه ای مرهم سبز روغن آرگان عصاره شیرین بیان سفید آب نقره زرد چوبه خاکشیر ارچ

ویژگی کرم معجزه گیاهی ضد لک و کک لک های بارداری از بین بردن جای جوش صورت پاکسازی پوست صورت کاهش دهنده عالی سیاهی دور چشم ضد التهاب و درمان آفتاب سوختگی پیشگیری کننده چین و چروک صورت ترمیم کننده سلول های آسیب دیده میزان رضایت بالا اثر بخشی بعد از 7 روز مواد گیاهی روغن هسته انگور روغن نارگیل عصاره شیر الاغ کرم دست ساز است ویتامینe کرم گلدن شاین عمده ضد لک کاربرد چیست؟

چگونه معجزه دست ساز مصرف کنیم؟

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب( کرم معجزه با صابون رزد چوبه ) شستشو بدین تا کاملا تمیز شود و زمانی که پوست صورت خشک کردن صورت خود مقداری از کرم وایت رز را بر روی صورت بزنید و به خوبی ماساژ دهید.

توجه داشنه باشید هیچ نوری در هنگام خواب نباشه.

چقدر مدت زمان کرم معجزه وی ای پی روی پوست بماند؟ حتما باید 7 ساعت روی پوست بماند.

صبح پس از بیدار شدن حتما صورت خود را با مجدد شستشو دهید، این کار را هر شب تکرار کنید تا به نتیجه برسید. حتما در طول روز ضد آفتاب بی رنگ وکالی و آبرسان خوب مصرف کنید

خواص کرم معجزه با صابون صندل اصل 

خواص کرم معجزه را میتوان به چند بخش تقسیم کرد که مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن برایپوست صورت و حتی پوست بدن هم میباشد ، این کرم با کاهش رنگدانه های پوست و ترمیم مجدد آن لک های قدیمی که شامل لک های دوران بارداری و یا لک های آفتاب سوختگی میباشد را به راحتی از بین میبرد ، همچنین اگر مرتب جوشمیزنید و نمیدونید چیکار کنید ترکیبی از صابون معجزه و همچنین این کرم یک راهکار تست شده و جوابگو برای این مشکل شماست

کرم معجزه شب چه عوارضی دارد

همونطور توضیح دادیم عوارض معجزه دست ساز فیک خرید کرم هست که پوست دوچار مشکل میکنند

پیشنهاد بنده این هست که در صورتی که پوستتان لک ندارد از کرم های ضد لک حتی گیاهی استفاده نکنید از محصولات کرم های ابرسان تهیه کنند در فروشگاه شیک کویین خرید کنید.کرم وایت رز عمده  موجود هست.

 

 

خواص کرم دست ساز گیاهی چیست؟

1- روشن کننده و ضد آکنه قوی پوست

2- مناسب برای لک و جای جوش

3- کاهش منافذ باز پوستی

4- لیفت کننده و سفت کننده پوست

5- از بین برنده لک صورت

6- کاملا گیاهی

7- مناسب برای خانم ها و آقایان

کاربرد کرم معجزه شب چیست؟

فرق کرم وایت رز و کرم معجزه

دیگر خبرها

  • کرم معجزه
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • این گیاه دارویی نفخ شکم را از بین می‌برد
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • دلیل لرز و بدن درد بدون تب چیست؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟