Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در نشست خبری پیش از ظهر امروز با اصحاب رسانه گفت: در این سازمان هیچ فردی از بیرون مجموعه جذب نشده‌ است. ما به دنبال کاهش آلام خانواده‌های متوفا قدم بر داریم.

وی افزود: تا به حال خدمات پیمانکاران عمدتا به صورت معیوب انجام می‌شود و تا آخر سال اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و روند این خدمات اصلاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غضنفری کم کردن بخشی از خدمات برای خانواده‌ها را از وظایف این سازمان دانست. 

وی ادامه داد: مباشرین در حال آموزش هستند تا در کنار خانواده‌های متوفی قرار بگیرند و بار روانی‌ را کم کنند و این وظیفه مباشرین است که در بازه زمانی ۳ ماهه آموزش داده می‌شود.

توسعه آرامستان‌ها در شرق و غرب تهران تا ۳ سال دیگر

مدیرعامل بهشت زهرا تاکید کرد: به دنبال توسعه بهشت زهرا نیستیم اما به دنبال توسعه آرامستان‌های شرق و غرب هستیم که مکانیابی شده و این در حال پیگیری است و تا ۳ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از وجود ۲۵ هزار قبر آماده در این سازمان و ۱۵ هزار قبر برای مواقع بحرانی خبر داد و گفت: ظرفیت بهشت زهرا برای ۳ تا ۵ سال آینده جوابگو است، اما نیت ما عدم تمرکز است.

کاهش هزینه‌های دفن/ آخرین قیمت قبر 

مدیرعامل بهشت زهرا تهران، از پیگیری تفاهم‌نامه‌ای با سازمان اوقاف برای استفاده از ظرفیت بقاع برای تدفین اموات تهرانی خبر داد و گفت: به منظور کاهش هزینه‌های دفن در اوقاف از طریق تهاتر پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر شهروند تهرانی که فوت کند، قبر رایگان دارد و طبقات دیگر نهایتا ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در قطعات پرتراکم ۷ میلیون برای هر طبقه قبور در نظر گرفته شده است.

اقساطی شدن فروش قبر برای قشرهای کم‌برخوردار/ جلوگیری از نصب سنگ قبرهای نامتعارف

مدیرعامل بهشت زهرای تهران از اقساطی کردن فروش قبر برای قشرهای کم‌برخوردار خبر داد.

غضنفری درباره وضعیت امنیتی بهشت زهرا نیز گفت: نیازمند اصلاح و احصاست و با ایجاد کلانتری و استفاده از نیروی‌های حفاظتی شهرداری ضریب امنیت را بالا می‌بریم.

وی افزود: ۲ اکیپ ۴ نفره انتظامات سنگ هستند و جلوی نصب سنگ‌های با تصاویر مکشوفه و غیرمتعارف گرفته می‌شود. همچنین مسئول شب و شهردار شب بهشت زهرا احیا شده است.

مدیرعامل بهشت زهرا گفت: تجهیزات بهشت زهرا و تمام سرویس‌های بهداشتی در حال به‌روزرسانی است.

غضنفری درباره اعلام موضع شهردار تهران درباره بهشت‌گردی اظهار داشت: این موضوع به درستی از سوی  شهردار منتقل شد و به دنبال این هستیم که در قالب هوشمندسازی به گویاسازی قطعات در گلزار شهدا بپردازیم. همچنین کیوسک بهشت نت هم در این محدوده مستقر می‌کنیم و خدماتی را هم را با کمک اپلیکشین ارائه می‌دهیم.

ایجاد ۳۰ هزار پارکینگ در بهشت زهرا

وی درباره وضعیت نگهداشت بهشت زهرا و خدمات شهری در آن گفت: بخشی از فضای سبز سازمان نیازمند به‌روزرسانی و تغییر مکانیسم آبیاری، آبیاری قطره‌ای و اصلاح گونه‌های درخت به گونه‌های بومی است و تغییر زیباسازی بصری هم در بازه زمانی یک ماهه ملموس خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت:  تا آخر سال ۳۰ هزار پارکینگ در این محدوده ایجاد خواهد شد.

بسته شدن یکی از گلوگاه‌های فساد/ حرکت بهشت زهرا از حالت درآمدی به خدماتی

وی افزود: محدودیت بازه زمانی ارائه خدمات سایت یکی از گلوگاه‌های فساد و ضعف سازمان بوده و به همین دلیل از بسته شدن سایت در پایان هفته جلوگیری کردیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا یادآور شد: به دنبال این هستیم که این سازمان را از حالت درآمدی به سمت خدماتی تغییر جهت دهیم.

غضنفری درباره شرایط آرامستان‌های خانوادگی گفت: مقبره خانوادگی با ظرفیت ۳۰ قبر ۷۵۰ میلیون تومان است و قبور ۵۰ متری هم که ۴۰ تا ۵۰ قبر ظرفیت دارد، یک میلیارد و ۲۰۰تومان هزینه دارد.

وی درباره ایستگاه‌های میانی انتقال متوفا نیز اظهار کرد: تنها یک پایانه در سطح شهر داریم و به منظور حمل راحت پیکرها و توزیع این پایانه‌ها را در برنامه داریم.

کد خبر 645991 برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران سازمان بهشت زهرا مدیرعامل بهشت زهرا آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه‌های مسکونی توسط شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعاً ۹۵۰۰و احد) است که قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

وی افزود: زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت.

خاصه‌باف گفت: قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.

کد خبر 6093101 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت