Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@13:07:22 GMT

۸۸ شکایت رهاسازی فاضلاب خانگی در آستارا

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۲۱۹۶

۸۸ شکایت رهاسازی فاضلاب خانگی در آستارا

ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از ثبت ۸۸ شکایت شهروندان جهت رهاسازی فاضلاب خانگی به معابر عمومی از سال ۱۳۹۹ تاکنون خبر داد.

دکتر فرید بصیری‌مقدم، در جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم بندر مرزی آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فاضلاب، جدی ترین و مهمترین معضل پیش روی شهرستان مرزی بندر آستارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید تصمیمات جدی و تاثیرگذار در این زمینه اتخاذ شود، ادامه داد: باید با متخلفین برخورد جدی شود ولی نحوه برخورد با آنها در قانون بسیار ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۸۸ شکایت شهروندان جهت رهاسازی فاضلاب خانگی به معابر عمومی ثبت شده است، افزود: از این تعداد ۵۹ مورد در سال ۱۳۹۹ و ۲۹ مورد در سال ۱۴۰۰ است.

بصیری‌مقدم، در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر اینکه در بسیاری از پرونده ها، اشخاص محکوم شده اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه وقتی پرونده ها به تجدیدنظر می روند، با جریمه سبک که کارساز نیست، مختومه می شوند.

وی با بیان اینکه در خیابان حکیم نظامی که گران ترین خیابان آستارا است، شاهد هدایت فاضلاب های خانگی به معابر عمومی هستیم، اضافه کرد: باید بدانیم که مسأله فاضلاب، معضلات و خطرات زیست محیطی بسیاری را دارد.

مدیر بهداشت و درمان آستارا در بخش دیگر سخنان خود از تأثیرات مخرب فاضلاب بر آب دریا سخن گفت و تصریح کرد: در همه نمونه گیری ها از دریای خزر آلودگی وجود دارد و متأسفانه منشاء بسیاری از بیماری های عفونی همین موضوع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان آستارا فاضلاب شهری شكايت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه در محور قدیم رشت - قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای  ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت