Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@10:39:56 GMT

دستگیری عامل ۲ قتل در کمتر از ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۲۲۸۴

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزییات دستگیری فردی که روز گذشته نامادری و صاحب کار سابق خود را به قتل رسانده بود را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزییات دستگیری فردی که روز گذشته نامادری و صاحب کار سابق خود را به قتل رسانده بود، با اشاره به اینکه به محض دریافت خبر وقوع قتل، به دستور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت، بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته فرد قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت توسط عوامل پلیس پیشگیری دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قاتل فردی حدودا ۴۰ ساله است به منظور عملی کردن نقشه‌ی شوم خود مهر ماه سال جاری، از یکی از استان‌های شمالی کشور اقدام به تهیه سلاح کمری به همراه ۵۰ فشنگ جنگی می‌کند، افزود: روز گذشته این فرد با توجه به مشکلات قبلی که با صاحبکار سابق خود داشت و اینکه بار‌ها اقدام به تهدید او کرده بود با حضور در محل کار صاحبکار سابق خود در منطقه راه آهن با شلیک ۳ گلوله او را به قتل می‌رساند و با سرعت از آنجا متواری و با مراجعه به منزل پدری در منطقه حکیمیه در اقدامی جنون آمیز نامادری خود که زنی حدودا ۶۰ ساله است را به قتل می‌رساند و سپس پا به فرار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: انهدام باند توزیع غیر قانونی دارو در تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این فرد در حقیقت فردی خطرناک و مسلح بود و امکان هر اقدام پیش بینی نشده دیگری از او می‌رفت، گفت: علیرغم اینکه هیچ سرنخ مشخصی از مخفیگاه این فرد جانی در دسترس نبود، همکاران ما توانستند با پیگیری‌های اطلاعاتی دقیق این فرد را در منطقه حکیمیه دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری به همراه ۴۰ عدد فشنگ جنگی کشف کنند.

سرهنگ موقوفه‌ای عنوان داشت: این فرد که در یکی از شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد شرکت راه آهن مشغول به کار بوده است، در اظهارات اولیه خود انگیزه خود را در به قتل رساندن صاحبکار سابقش، را اخراج از کار و همچنین انگیزه خود از به قتل رساندن نامادری اش را دخالت‌ها و اذیت‌های او اعلام داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی کار سابق خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسینی" اظ‌ها داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری در کانال تلگرامی اکسیر فارابی و کلاهبرداری از آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا یزد قرار گرفت. 
رئیس پلیس فتا استان یزد افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان داشتند درشبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری اکسیر فارابی فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتماد جمعآ مبلغ ۱۵ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم. 
ابوالحسینی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن یکی از استان‌های غرب کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان یزد منتقل شد. 
وی بیان داشت: متهم پس از دستگیری به کلاهبرداری ازحساب ۲۰ نفر از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد. 
وی توصیه کرد: هنگام سرمایه‌گذاری توجه کنید که شما نباید به افراد حقیقی اعتماد کنید. یک شرکت سرمایه‌گذاری باید توسط نهاد‌های نظارتی، تایید شده باشد تا امکان اعتماد به آن وجود داشته باشد و به هیچ عنوان دارایی خود را به دست افرادی که با وعده سود‌های غیرواقعی و وسوسه برانگیز، از شما درخواست وجه می‌کنند، نسپارید. 
رئیس پلیس فتای استان یزد، خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت