Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شکر الهی در گفتگو با مهر اظهارداشت: شهرستان‌های جنوبی کرمان با وجود پتانسیل‌های بسیار زیاد به خصوص در زمینه معادن و کشاورزی اما با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی افزود: توسعه جنوب استان به بودجه و اعتبارات کافی نیاز دارند و همه مسئولان و نماینده‌ها باید تلاش خود را برای انجام کارهای زیر بنایی و ساختاری در این شهرستان‌ها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر وحدت و همراهی مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: باید کارهای کلان و بزرگ در جنوب انجام شود و نماینده‌ها نیز در مرکز باید برای کسب اعتبارات تلاش خود را انجام دهند.

نماینده کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه زیر ساخت‌های کشاورزی و به خصوص توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی کشاورزی اهمیت بسیار بالایی دارد و باید از خام فروشی در این زمینه جلوگیری کنیم.

وی بر برندینگ و تولید محصولات صادرات محور و خلق ثروت تاکید و کرد و گفت: باید همه در کنار یکدیگر کار کنیم که بودجه مورد نیاز برای توسعه جنوب کرمان جذب و کارها با دقت بالا در شهرستان‌های جنوبی انجام شود تا شاهد محرومیت زدایی از این مناطق باشیم.

کد خبر 5385437

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان محرومیت زدایی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی کرمانشاه بارش برف آمار کرونا گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا 9 دی زلزله برف روبی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید اسماعیل علوی گفت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته ۳۹ فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری‌های غیرمجاز ۲۲۸ هزار و ۹۷۰ متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می‌کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

دیگر خبرها

  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد