Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسین ابراهیمی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۹۳ درصد از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: بیش از ۹۳ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه دُز اول و بیش از ۷۸ درصد نیز دُز دوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از نظر میزان واکسیناسیون از متوسط کشوری و استانی بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی‌پور گفت: با اقدامات خوبی که در حوزۀ معاونت بهداشت در حال انجام است تلاش می‌کنیم تا مجموع واکسیناسیون دو دُز کرونا را به بیش از ۸۵ درصد برسانیم.

وی گفت: از زمان اعلام واکسیناسیون دُز سوم کرونا در کشور به‌صورت عمومی و افراد بالای ۱۸ سال تا کنون بیش از ۶ درصد جمعیت تحت پوشش واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با توجه به این‌که سویه اُمیکرون در حال گسترش در کشور است لازم است بیشترین حفاظت را از مردم عزیز داشته باشیم و از همشهریان گرامی خواهشمندیم نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود هرچه سریعتر اقدام نمایند.

ابراهیمی‌پور گفت: کسانی که مدت زیادی است دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند حتما به مراکز واکسیناسیون مراجعه و دُز سوم واکسن خود را دریافت نمایند.


انتهای پیام//ا. غ.

۱۴:۴۶

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اومیکرون تربت ح واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دریافت کرده اند واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات