Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جیپ برای افرادی که عاشق نام تجاری این خودروسازی هستند، گلادیاتور ۲۰۲۲ را ساخته است. این خودرو با توجه به تطبیق پذیری بیشتر پیکاپ آن نسبت به شاسی بلند محبوب رانگلر، ساخته شده است. گلادیاتور دارای امکانات زیادی برای نسل جدید است، نه تنها دارای پانل‌های بدنه قابل جابجایی و توانایی حرکت راحت در خاک و گل است، بلکه می‌تواند دو خودرو سنگین وزن را یدک بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دارای یک تخت بار در پشت است که باعث ارتقای امکانات آن شده است. مطمئنا رانگلر در تردد مسیر‌های سخت چابک‌تر است، اما فاصله محوری طولانی‌تر گلادیاتور سواری بهتری فراهم می کند. در مقایسه با رقبای دیگر مانند فورد رنجر و نیسان فرانتیر، جیپ در بزرگراه ها نیز سرعت‌ بالایی دارد.

جیپ هیچ تغییر قابل توجهی در خط تولید گلادیاتور برای سال ۲۰۲۲ ایجاد نکرده است. البته، همیشه این احتمال وجود دارد که این شرکت یک نسخه ویژه را در مقطعی از سال عرضه کند، همانطور که با نسخه تگزاس تریل ۲۰۲۱ که به طور انحصاری فروخته می‌شود، انجام داد. در ایالت Lone Star گلادیاتور، دارای موتور V-۸ با  ۴۷۰ اسب بخار قدرت است که در Wrangler Rubicon ۳۹۲ به تازگی معرفی شده است.

   

این خودرو در نسخه Sport S نیز ارائه شده است که دارای امکانات ویژه تر مانند لاستیک‌های پهن تر و دیفرانسیل عقب ضد چرخش است که می تواند کشش بهتری را ایجاد کند.   در داخل نیز شاهد امکانات خوبی هستیم، هدلینری برای جلوگیری از ورود صدا و دما در نظر گرفته شده است و همچنین یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر ۸.۴ اینچی در آن طراحی شده است که نسبت به نسل قبل ارتقا داشته است. 

   

گلادیاتور از یک موتور ۳.۶ لیتری V-۶ استفاده می‌کند که ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک گیربکس استاندارد شش سرعته دستی یا یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک اختیاری هدایت می‌شود.

   

نسخه Overland برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به ۷.۲ ثانیه زمان نیاز دارد؛ به عبارت دیگر، کمی کندتر از اکثر رقبا است جیپ همچنین یک گلادیاتور با موتور ۳ لیتری V-۶ دیزلی طراحی کرده است که توان بالایی دارد. در مقایسه با رانگلر معمولی، گلادیاتور ۱۹.۴ اینچ فضای اضافی بین چرخ‌های جلو و عقب دارد. جیپ می‌گوید این قابلیت به بهبود سواری و هندلینگ پیکاپ کمک می‌کند. 

متاسفانه جیپ فرمان بسیار دقیقی ندارد و سواری بر روی سطوح ناهموار می‌تواند کمی سخت باشد. با این حال، این ویژگی‌ها بخشی از فرمولی است که گلادیاتور را هم به یک پیکاپ بار قانونی و هم ابزاری آماده برای تردد مسیر‌های صعب العبور تبدیل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه