Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، طی روزهای اخیر با توجه به نامه مرکز پژوهش‌های مجلس که ایرادات فراوانی را نسبت به نسخه مرداد ماه طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی وارد کرده بود، برخی زمزمه ها از تهیه و تدوین نسخه جدیدی از این طرح برای رونمایی در جلسه امروز حکایت داشت.

در همین راستا در جلسه امروز کمیسیون مشترک طرح صیانت تعدادی از اعضاء انتقادات خود را نسبت به اقدام اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس عنوان کردند و با تاکید بر اینکه مرکز تنها قادر به ارائه نظر مشورتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اما از ویرایش جدیدی از طرح صیانت با عنوان «طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» رونمایی شد که در ابتدای آن عبارت (ویرایش ۵ دی ۱۴۰۰) درج شده که نشان می‌دهد این طرح نسخه دیگر و به‌روز شده‌ای از طرح صیانت یا حمایت از فضای مجازی است.

فایل طرح جدید را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

کد خبر 645990 برچسب‌ها خبر ویژه مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از فضای مجازی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از فضای مجازی فضای مجازی طرح صیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد