Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد با تاکید بر درست بودن تصمیم هشت تیم برای برگزاری دور برگشت لیگ برتر به روش غیر متمرکز، گفت: استفاده از امتیاز میزبانی حق مسلم تیم‌هاست.

به گزارش ایلنا، با توجه به درخواست برخی از تیم‌ها مبنی بر تغییر نحوه برگزاری دور برگشت سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها»، سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دو روش برای ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال پیشنهاد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روش نخست برگزاری مرحله برگشت طبق سنوات گذشته منطبق بر برنامه دور رفت در شهرهای میزبان و پلی‌آف به‌صورت متمرکز پیشنهاد شد و روش دوم بر برگزاری مسابقات به صورت متمرکز به میزبانی شهر تهران در دو سالن (هر هفته ۳ بازی با استراحت یک روزه و یک هفته استراحت بین هفته‌ها) بود.

درنهایت هشت باشگاه پاس گرگان، شهرداری گنبد، پیکان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین به روش نخست رای دادند و ۶ تیم فولاد مبارکه سپاهان، سایپا، شهداب یزد، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه و راه‌یاب ملل مریوان موافق روش دوم یعنی برگزاری دور برگشت لیگ برتر به صورت متمرکز بودند.

عظیم جزیده سرمربی شهرداری گنبد درخصوص دلایل این تیم برای انتخاب روش نخست، گفت: خاصیت لیگ برتر به رفت و برگشت بودن آن است. به شخصه معتقدم هشت تیمی که موافق روش اول بودند، تصمیم خوبی گرفتند. درست است که بعد مسافت در روش نخست وجود دارد اما در زمان میزبانی، هزینه‌هایمان کمتر می‌شود. ضمن این که طی دو سال اخیر درگیر ویروس کرونا بودیم و تصمیماتی درخصوص شیوه برگزاری لیگ گرفته شده بود. اما در این دوره از رقابت‌ها تیم شهرداری گنبد قصد داشت از امتیاز میزبانی استفاده بهینه کند و درنهایت رای به شیوه نخست داد.

وی افزود: استفاده از میزبانی حق مسلم تیم‌هاست و فکر می‌کنم درنهایت فدراسیون تصمیم درستی گرفت و اکثر تیم‌ها هم با شیوه اول موافق بودند.

دور برگشت لیگ برتر مردان از روز یکشنبه ۱۲ دی‌ماه طبق سنوات گذشته منطبق بر برنامه دور رفت در شهرهای میزبان شروع می‌شود و مرحله پلی‌آف کما فی السابق به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی در تهران برگزار خواهد شد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عظیم جزیده فدراسیون والیبال صورت متمرکز شهرداری گنبد لیگ برتر دور برگشت روش نخست تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • «تهدید بی خاصیت»
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است