Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@06:41:25 GMT

دخل و خرج حوزه نفت و گاز در سال آینده

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۲۸۸۹

دخل و خرج حوزه نفت و گاز در سال آینده

معاونت مطالعات پژوهش های زیربنایی و امور تولیدی این مرکز طی گزارشی به بررسی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور ۲۳. «بخش نفت و گاز» پرداخت.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ؛ مطابق رویه مرسوم عمده مباحث مرتبط با بخش نفت و گاز در لایحه بودجه سال 1401، ذیل تبصره‌های «۱» و «۱۴» عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبصره «۱» مطابق عنوان آن به روابط مالی وزارت نفت با دولت و صندوق توسعه ملی می‌پردازد. همچنین بحث‌های مرتبط با فروش داخل گاز طبیعی و فراورده‌های نفتی در تبصره «۱۴» مورد بررسی قرار می‌گیرد. موضوعات مربوط به شرکت‌های تابعه وزارت نفت ازجمله شرکت ملی نفت نیز در پیوست ۳ لایحه بودجه مورد بحث قرار گرفته است.
در این گزارش ابتدا بخش نفت و گاز در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به‌صورت کلی مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه پیشنهادهایی برای اصلاح آن ارائه می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرکز پژوهش های مجلس شورای نفت و گاز لایحه بودجه وزارت نفت دولت صندوق توسعه ملی گاز نفت بودجه حوزه نفت و گاز لایحه بودجه نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش دومین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس از روز گذشته به بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند و جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» به تصویب رسید.

کد خبر 6092684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است