Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:47:48 GMT

اسطوره ایتالیایی روی نیمکت تیم رقیب طارمی؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۲۹۷۸

اسطوره ایتالیایی روی نیمکت تیم رقیب طارمی؟

در پرتغال از آندره‌آ پیرلو به عنوان گزینه هدایت باشگاه بنفیکا نام برده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب و جانشین مائوریتزیو ساری شد. اگرچه او توانست نهایتاً با بیانکونری به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا دست پیدا کند اما یوونتوس تحت هدایت پیرلو در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ناامید کننده ای داشت؛ موضوعی که باعث شد این مرد ایتالیایی در پایان فصل از هدایت یوونتوس کنار گذاشته شود و جای خود را به مکس آلگری بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده مربیگری پیرلو وجود داشته است. در ابتدا گفته شد که او علاقه مند به حضور در لیگ آمریکا است اما اخیراً از این سرمربی ایتالیایی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های جانشینی رونالد کومان در بارسلونا نام برده می‌شد. 

بارسا کومان را اخراج کرد و به جای او ژاوی روی نیمکت نشست تا شانس حضور پیرلو در باشگاه کاتالان از بین برود. سپس از پیرلو به عنوان گزینه هدایت جنووا نام برده شد ولی آندری شوچنکو هدایت این تیم را برعهده گرفت.

 

 

 

 

امروز شایعه ای جدید در رابطه با آینده پیرلو منتشر شد مبنی بر اینکه او گزینه اول هدایت بنفیکا محسوب می شود. بنفیکا پس از شکست از پورتو در جام اتحادیه شرایط خوبی ندارد و ژرژ ژسوس خطر اخراج را حس می کند. فاصله این تیم در لیگ پرتغال با پورتو و اسپورتینگ نیز 4 امتیاز است.

 روی کاستا رئیس بنفیکا بین سال های 2001 تا 2006 با پیرلو در میلان هم تیمی بود و همچنان نیز با وی ارتباطی دوستانه دارد. ارتباطی که شاید در نهایت باعث شود پیرلو با بنفیکا به مربیگری بازگردد. از پائولو فونسه کا نیز به عنوان گزینه دیگر هدایت سرخپوشان لیسبونی نام برده می شود.

بنفیکا آندره آ پیرلو مهدی طارمی پورتو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بنفیکا آندره آ پیرلو مهدی طارمی پورتو یوونتوس نام برده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...

مدیحه سرایی حاج عباس حیدرزاده در وصف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077713 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس