Web Analytics Made Easy - Statcounter

کافو می گوید حتی برزیلی ها هم از دیدن بازی لیونل مسی به وجد می آیند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اوله، کافو، بازیکن سابق باشگاه میلان و تیم ملی برزیل در گفتگویی با اوله در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. او در گفتگوی خود در مورد جام جهانی، مسی و تیم ملی حرف زده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:  فینال رویایی جام جهانی

خیلی ها امیدوارند برزیل و آرژانتین در این جام جهانی مقابل هم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین اتفاق می تواند فینال جام جهانی بین برزیل و آرژانتین باشد. این اتفاق فوق العاده خواهد بود. نه تنها برای مردم برزیل و آرژانتین بلکه برای تمامی ساکنین آمریکای جنوبی  مسی

او کسی است که توانسته فاتح ۷ توپ طلا شود. او ۱۵ سال است که یا اول بوده یا دوم. مسی بازیکنی است که فوتبالی چشم نواز بازی می کند. فوتبالی که همه دنیا از جمله برزیلی ها را به وجد می آورد. تیم ملی آرژانتین 

تیم ملی آرژانتین تیم بزرگی است. در به خاطر آوردن نام افراد خیلی بد هستم اما تیم ملی فعلی آرژانتین دفاع خوبی دارد و فشرده تر بازی می کند. بدون شک مسی یکی از بهترین بازیکنان جهان است که در این تیم توپ می زند. اگر تیم ملی آرژانتین برای مسی بازی کند، قطعا کمک بزرگی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم

سیلوا دیر یا زود به لندن باز می‌گردد 

طرفداری | ساعتی قبل، تیاگو سیلوا اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، چلسی را ترک خواهد کرد. این مدافع ۳۹ ساله و برزیلی در تابستان ۲۰۲۰ و با انتقالی آزاد به جمع آبی‌های لندن اضافه شد و چهار سال برای این تیم به میدان رفت.

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ عشق بی پایان سیلوا به چلسی

به گزارش فابریتزیو رومانو، تیاگو سیلوا به شدت مشتاق است که در آینده‌ای نزدیک، به عنوان مربی یا مدیر به چلسی بازگردد. سیلوا به باشگاه چلسی و شهر لندن علاقه بسیاری دارد و خانواده او نیز از زندگی در این شهر، کاملا راضی هستند. ضمن اینکه فرزندان سیلوا نیز در عضویت آکادمی چلسی قرار دارند و مدافع برزیلی نمی‌خواهد در روند پیشرفت آن‌ها اختلال ایجاد کند.

بر اساس خبرها، سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما ترجیح داد برای کمک به چلسی، تا پایان فصل در این تیم بماند. از فلومیننزه برزیل به عنوان مقصد بعدی سیلوا نام برده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد