Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@17:30:27 GMT

گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۳۲۵۳

گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو

فرارو- گوشی Oppo Reno7 که ماه گذشته رونمایی شد، دارای یک نسخه ویژه به نام Oppo Reno7 New Year Edition است.
به گزارش فرارو، این مدل جدید به رنگ قرمز مخملی عرضه می‌شود و دارای لوگوی ببر در پنل پشتی در کنار نام برند Oppo است. این لوگو به این دلیل استفاده می‌شود که در تقویم چینی سال ۲۰۲۲ سال ببر نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به غیر از رنگ قرمز و لوگوی ببر در پنل پشتی، سایر ویژگی‌های Oppo Reno7 New Year Edition با مدل Reno7 یکسان است. می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه مجهز به تراشه Snapdragon 778 است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۴۳ اینچی AMOLED FullHD+ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز خواهد بود. همچنین این دستگاه از سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد.


برای عکاسی، چهار دوربین در نظر گرفته شده است. در پنل جلویی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل سوراخ پانچ قرار گرفته است. در پنل پشتی هم سه دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی موجود است.
گوشی Oppo Reno7 New Year Edition دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۰ واتی است. این دستگاه همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای احراز هویت بیومتریک می‌باشد.
قیمت گوشی Oppo Reno7 New Year Edition نیز مانند مدل معمولی است، بنابراین شما برای خرید رنگ جدید مبلغ اضافه‌ای پرداخت نمی‌کنید. مدل پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۲۶۹۹ یوان (تقریبا معادل ۴۲۵ دلار یا ۳۷۵ یورو) قیمت دارد. در صورت پرداخت ۳۰۰ یوان بیشتر (تقریبا معادل ۴۵ دلار یا ۴۰ یورو) می‌توان نسخه دوم گوشی را با فضای ذخیره سازی دو برابری (۲۵۶ گیگابایت) تهیه کرد. نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود و ۳۲۹۹ یوان (تقریبا معادل ۵۲۰ دلار یا ۴۵۵ یورو) قیمت دارد.
نسخه جدید سال نو Reno7 از تاریخ ۲۷ دسامبر (ششم دی ماه) از طریق وب سایت رسمی Oppo برای پیش فروش در چین آماده می‌شود. بعید به نظر می‌رسد که شرکت OPPO قصد داشته باشد این مدل را در بازار‌های بین المللی عرضه کند. با این حال، احتمال دارد این شرکت نسخه‌ای از این گوشی با همین رنگ، ولی بدون لوگو ببر را در بازار‌های جهانی ارائه کند.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی Oppo Reno7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

یک وب‌سایت فرانسوی به نام شاپ سیستم، تصاویر قالب‌های سری آیفون ۱۶ را فاش کرده که در آن چیدمان عمودی دوربین‌ها را به تأیید رسانده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت مک‌روموس، ️سیستم مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را راحت‌تر از قبل کرد. این سیستم به حلقه‌ای از آهن‌ربا و سیم‌پیچ نیاز دارد.

به نظر می‌رسد که اپل در نسل جدید گوشی آیفون ضخامت این حلقه را کمتر کرده است.

در شکل ظاهری نیز آیفون ۱۶ با سری ۱۵ تفاوت‌هایی دارد که در عکس مشاهده می‌فرمایید.

شهریورماه، زمان رویداد اپل و معرفی این سری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم